Followers

17 April 2015

Majlis Bertandang (Batu Pahat)

Assalammuaalaikum wbt ......
Salam jumaat yang penuh diberkati 
Semoga anda semua berada dibawah lindungannya 

Masa berlalu begitu pantas 
alhamdulilah genap 4.4.2015 kami diraikan dalam majlis bertandang di pihak lelaki
terima kasih sekali lagi pada ibu bapa mertua tersayang kerana menerima diri ini sebagai menantu 

okey kali nie....giliran suami plak untuk pilih warna pilihan dia
kihkihkih akhirnya dia ambik warna pinkish+purple
sebab kt mlk ari tue dah x jadi pakai purple kan..kan...
isteri awak....kan suka tkr plan last minute
sudahnya bila ngk semula...aku rasa...tema kawin aku semua kaler biru...hahahah lebih kurang je...arghhhhh rs nk kawwwinnnn lg...nk pki itu ini...ekek

kali nie kami bersanding tetap berempat lg ....kihkihkih bersanding sekali dgn sepupu suami 
alhamdulilah majlis sana pun meriah jgk.....cuaca pun baik 
yang syoknya gi outdoor dlm suasana sepoi2x bahasa tepi sawah...
alaaaaa rs x nk balik je..nk duk kt pondok situ....romantik betul suasana masa tue...

seyes cantekkkk sagil,ayer hitam ....
nanti kita gi lagi ya 
eh mcm filem nustan....nasib abang photograper x suh guling2x ...


family suami ...alaa hana dan adelia x de plak...



*pengatin lama...maaf x sama naik pelamin...kahkahkahkah

kawan husband time dia blaja dulu.....kihkihkih kawan kita x de okey

*rormbongan dari melaka, aku rs gemukkk sungguh..seyes badan aku naik lagi

*nielah pengatin nya...hahahah pengatin pmpn gebu bangat kan...hahahaha



takot eh isteri lari...kihkihkih siap pegang kain kita














Terima kasih tak terhingga pada semua yang membantu majlis kami
hanya allah sahaja yang mampu membalas jasa anda 

*disebalik majlis nie.....aku rs sedih sangat....aku dh kehilangan anak kami berdua....3 hari berturut2x aku bleeding.....aku pun sbnrnya x tau aku nie sbnrnya tgh pregnant....mgkin itu hanya penyebab ...aku masih ingat lagi....1 april....aku minum pepsi...malam tu perut aku bisa..bisa sangat...tp aku anggap mcm biasa je...waktu pagi ...aku terasa darah kuar...aku pun rileks je..mybe period kot...tak aku sedap hati sbnrnya..aku bgtau suami ...suami call suh wat prgncy test.....hurmm sampai sek aku buat.....ya allah menangis aku....masa nie...ada 2 line tp aku teringat aku bleeding...bnyk jgk ....menangis2x aku call suami aku ....aku terus terang bgtau dia.."abang,..umi dh minum pepsi...darah kuar..umi x tau ...kalo umi tau..umi x minum".....mmg seharian aku x leh wat keja...menangis sambil usap perut....ya allah....terasa cuainya aku....malam gi klinik....dktr kata masih terlalu baru lg..dia pun x berani nk bg ubat tahan darah....dktr kata 50-50 ....hurmmm kecewa lah hati nie...aku pun putus harapan...reda ..dktr suh cek lg mggu seterusnya...bila aku cek..dah xde lg dah....yakin sgt..darah yg kuar tue adalah penghujungnya zuriat kami,sbrnnya ini kali ke 2 aku x berpeluang ...masa bulan 1 pun ..aku mcm mabuk2x....pening..muntah...wat prgncy test..sama gak..2 line..tp kabur2x 1 line tue...aku x lah syak aku prgnt....aku gi jb....pg tu aku kuar darah lagi*
mgkin ini bukan rezeki kami....allah belum bg lagi sepenuhnya tuk kami..dan utk kali ke 3 aku berharap aku akan jaga diri 
*maafkan umi,abang....umi cuai*
"ibu,minta maaf sayang ....ibu x jaga awak dalam perut nie.....ibu cuai,sayang"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...