Followers

10 May 2014

Aku ==> Kau

huwaaaa 
sedihhh betul
hubungan mana yg sentiasa tenang
pembohong kalo kata x bergaduh 
sentiasa baik je
itu mmg betuuuuuul pembohong

jadilah macam kami 
bertekak 
sentiasa
sampai lah suatu malam
sebab aku dh terlalu tertekan 
fikir pasal kawin ...kerja lagi...n mcm2x 
betul2x mcm kena sampuk kuntilanak
aku bahasakan incik bossss 
ber AKU 
hurmmm incik boss pun melenting terus...
dia pun terus balas kt aku

sobsss meleleh airmata time tue
padaaan la muka aku
cakap ikut sedap mulot
huurmm aku ngaku itu mmg kelemahan aku
aku akan cpt melenting bila apa yg aku nk bincang tak diendahkan
sebab aku bkn suka hati nk jd serius


hoho tapi pengajaran jugak pada aku
so pas nie jgn nk ber AKU lg 
==,==

umi minta maaf ya abang
~ entry nie mmg tuk abang ~

^__^
*pening::dah ade ikatan pun bnyk mslh,dulu tak de ikatan org sibuk tnya,nie plak berperang pasal tarikh kawin...erkkk sabauuu je lah aku.

=,= 
jom abang kita bawak diri ke JEPUN...huahuahua 




tetiba terselit pic budak nie...ahaha ank "UMI"...kahkahkahkah geramm je aku ngk dia...suka wat lawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...