Followers

14 May 2014

cekedis kegemaran

yea2x dh dpt oatchoco
kat pasaraya telok mas
sebelah sekolah je
setat motor terus berlesup gi beli
tgk td mcm bnyk lg stok
cepatttt oiii gaji
aku nk beli bnyk2x...
hahaha tamakkk 
sebungkus tak cukup tuk aku
biau ler nk kata ape ..gemuk ke..kuat mkn ke
~ mak tak kisah nak~



kalo ambik seketul dua mmg x cukup tuk tekak
mau sebungkus nie 2 ari je dh abis
harga kat kedai tue dlm rm9.90
tp rsnya leh dpt lg murah kot



skg dh jadi cekedis kegemaran aku plak
sambil2x taip entry dh 10 paket kecil aku sental
pastu minum air masak
ntah tak tau perut nie kenyang ke x


*yg tue beli pada kak oyen.....besttt :) ....kesiann kak oyen terpaksa wat pos laju tuk adik telur ...thanks kak oyen*




aku rasa raya nie mmg out of stockk lah produk oat nie
hahahaha demand terlalu tinggi 
"nyum...nyumm sedapppnya"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...