Followers

6 May 2014

~ pencuci muka ~


riangnya hati
dah tak pakai pencuci muka lagi
money semua bagai tue dah tak perlu membazir
nak2x plak de jenis kulit muka yg tak perlu penyegar, pelembap

kulit muka aku nie jenis kulit ape 
=,=
saje nk kongsi pengalaman 
waktu ptg mcmnie...sebu otak nk wat keja

haaa korang guna pencuci muka apa ya
share lah 

==,==
segala jenama pencuci muka aku dah tolak tepi
skg nie aku guna bahan semulajadi je
guna quaker oat sahaja
sebagai pencuci muka 

harga oat bknnya mahal pun 
dlm rm3 je
dr aku pakai pencuci muka yg mahal2x tp naik gak jerawat bila dtg bln
alhamdullilah oat sesuai ngan kulit muka aku
setakat nie datang bln ...jerawat x naik 
yahoooooooo sukaaanya
pas cuci je rasa kulit lembut2x gitu mcm baby
rs nk gigit pipi sendiri
wakakaka sengal nya !!!!

lantik diri sendiri jadi duta oat ....tetiba mcm nk wat produk plak..hahaha 

itu jelah bukti yang ade
keberkesanan menggunakan oat sebagai pencuci muka
abislah oat kt kedai pas nie 
stokkk aku je 

=.=
selamat mencuba


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...