Followers

22 April 2014

Keja Yang Menggemukkan

letihnyaaa badan aku
adoiiiiiii rasa nk pakai tukang urut je 
urutkan badan 
ala-ala spa Q
*berangan =,= tak sudah kan*


aku dh nk muntah wat i nilam bulan 1 
maka nya aku berhenti berharap nk siapkan tuk mlm nie

*tatkala melayan lagu ...aku merenung renung diri sendiri dpn cermin yg tak bp nk luas*
pipi kiri kanan dah makin kembung 
bahu + lengan tok sah ckp makin maju naik 
stressss btl aku lah 

alahaiiiiii kalo boleh aku toreh pipi nie
aku kikishkan 
bagi pada yg memerlukan
kahkahkah 
susah pipi mcm nie ...
org suka pulas2x 
anak buah pun suka tarik pipi maklong dia

 **_________**
tetiba teringat pic tadika
gincu merah menyala 
rambut pendek
badan montel
pipi muka melayut2x
muka masam je 
pegang sijil
=,=
mana ntah pic tue aku humban agaknya
kena frame kan
bukan sng nk pakai mcm tue
wakakakak

aku xtau ler
sebab knp aku jd mcmnie
faktor bebanan tugas ke
faktor warga sekolah murah hati ke
ajak makan2x selalu
faktor persekitaran sekolah ke
sng nk beli makan ...ada kedai berlambak2x..ada ice blended..erkkk
yg aku mampu kata 
keseluruhan faktor itu telah mempengaruhi keberatan badan aku
naik brganda 
suarr jeans dulu time kuyusss sikit je
dah x muat
aku tk nk tgk suar tue 
stressssssssss menciiiiiiiiiiiiiii
keja aku ngadap sistem
sistem loading
aku melantak  melantak melantak
sampai rs malas sgt dh
mengantuk
membutaaaaa 
*nasib baik tak kuar air liur basi*

lagi dh nk kawin'
rasa lagi sihat badan nie
kahkahkahkah
takut2x nanti saiz baju xde
terpaksa pakai baju tidoooooo je 
wakakakaka
=,= 
yg peliknya 
incik abang aku tak plak gemuk
erk susahhhh nya dia nk gemuk
aku yg menjadi2x gemuuukknyaaaa
*boleh x kata ....gemuk tak ape yg penting kena pandai jaga kulit ...boleh ke mcm tue....gemuk2x berkilat...waakaka gebusss*
ntah ape yg aku membebel nie lah 

*nie dh sampai terobeeersiti nie ..bahaya*



korang setuju ke x 
kalo aku kata
bebanan tugas nielah punca utama'
lemak menjadi2x tumbuh dlm badan
===,,,===
*maaf tak kata sape,tp ini lah hakikat yg aku rasa*

kadang-kadang bila sampai tension bekerja
bilik kerja aku'
dah mcm mini runcit dh plak
biskut,roti ...ada je 
hahahahaha
rugi rasanya kalo x beli
kudapan konon....

=,=
nk kurus ke x nie 
kurus gemuk
gemuk kurus
pening-pening

*gigih minum air masak bnyk2x...air masak leh bantu kuruskan badan tau*

>>,<<
tatata 
nk tidooo 
ngantukkkk sgt dah 

 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...