Followers

14 April 2014

=,= bawal cobra ala fareeda =,=

hujan dah benti
mata redup memandang laptop nie 
nak tertutup dh 
ok
curi masa sat 


=,= Bawal Cobra Ala Fareeda =,=


mak aihhhh sape berani pakai cobraaaaa wehh
kena patuk 
abis riwayat
hahahha
tp sy berani pakai lah
ayat bangga diri 
saya ada tudung cobra
*memandai aku je bagi nama bawal cobra*

ok nie aku kena letak HAK CIPTA 
terima kasih kepada blogger yang bg idea
berbawal sambil berfareeda
hahahaha

anda hanya perlukan bahan-bahan seperti berikut ya

BAHAN-BAHAN BAWAL COBRA ALA FAREEDA :

= TUDUNG BAWAL *sukahati korang nk pakai tudung bunga ke plain , janji bawal bukannya pirana ya*
=KERONGSANG PIN yang PANJANG *tapi aku pakai yg pendek, lum beli lg yg panjang la,sok psr malam..sok aku belilah..ahaks*

Dah itu je 
modal pun murah 
hahahaha RM20 Je kot termasuk Kerongsang 

 aku tak pandai nk bagi tutorial
rasanya korang pun dah tau mcmmane nk pakai kan
dari korang tabur beratus-ratus beli tudung
lagi baik pakai tudung rm10 tue je
lehhhh korang ber Fareeda kan kan
*jahat aku nie ....menghasut*

nie jelah contoh 
BAWAL COBRA AKU yang x bp nk pure Fareeda

lihat ---lihatlah 

cehwah 








Tkde sape nk ambik kan gambar penuh
huwaaaa 
maka berSELFIE lah aku pepagi buta sampai sekolah
ok,sekian 
=,=

II
II
II
==,==


*kahkahkah haishhh rinduuu zaman kanak-kanak lah*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...