Followers

13 April 2014

♥♥statusnya dah bertukar ♥♥

Okey mata dh ngntuk yg amat
seumur hidup aku setakat 27thn 
tk pernah bgn awal gi ke mjlis kawin
atas dasar seorg bby kepada bby
haha maka awal lh bertolak ke tmpt raja sehari
mempelai hairul dan amirah 

tahniah sahabat
ok fine 
aku jeles ko dh lumba aku
hahahaha
gurau je 
entry nie ko tk yh byr tuk aku ya bby
gmbira melihat sahabat dh tamatkn zaman bujangnya
setelah berhempas pulas menghadapi dugaan

" SITI AMIRAH & pasangan 
selamat menjalani kehidupan berumahtangga
sabar lah dalam menghadapi dugaan yang mendatang
semoga dikurniakan zuriat yang ramai dan kekal hingga ke jannah"

*sama cantik sama padan+comel=muka pun seiras"

*mentang2x dh halal kan men kepit ya..hahaha syukur alhamdulilah

*skg dh x leh kacau ko lg baby....aku leh kacau ko time siang je...wat video call skype...ahaha*


okey yang bawah nie adalah bunga-bunga yg menyerikan majlis mereka

KAK OYEN
PATI PINK
& aku





*alahai bulat nya muka aku.....testing testing veil pengatin ....hahaha incik bos kate veil dh ok tp tang tudung tue kaler terang nau...hurm tau dh dia x suka kaler terang *

=,= HARI SELASA CUTIIII ..YAHOOOOOO =,=

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...