Followers

28 April 2014

~ Hati Seorang Wanita ~

penuh dengan tekanan!!!!!!!!!!!
aku dahh doownnnn 
cuba ceriakan hati 
hadapi apa jua halangan 
halangan yg bukan berpunca ..........?
ntahlah 
puas buat yang terbaik 
puas segalanya 
tp aku x mampu tuk wat sorang diri 
!!!!!!!susah ke !!!!!!!!
hati perempuan bila dah keras 
apa pun x 
tolong 
jangan lukai hati seorang perempuan bila mana dia mengharapkan yang terbaik dr orang yang disayang dia telah memilih anda untuk menjadi bakal teman hidupnya walaupun dia layak mencari yang lebih terbaik untuk dirinya 
tapiii percayalah 
kerana HATI SEORANG WANITA yakin dengan keputusannya
yakin bahawa lelaki yang dipilihnya adalah terbaik utk dirinya

~ jangan kerana dia  seorang wanita ..dianggap lemah dan tidak layak untuk mempersoalkan kehidupan di masa akan datang ~ 


Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini

Cintaku ini anugerah terindah
Dari yang maha kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia


=,=

hargai dirinya
sebelum anda hilang dari hatinya 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...