Followers

18 April 2014

Japan dan Beijing

rehat nie guna sebaik mgkin
melayari internet 

=,=

teringin sangat nk gi melancong
tapi bukan dalam msia
nk gi jauhhh nun di sana
 ke 
JEPUN

x kisah mana daerah dlm jepun
asalkan jepun 
paham x
*dulu cecita nk blaja kt jepun..nk ambik engineering...konon nk jd jurutera..haha berangan je...,blaja je lah ko kt jhr tue...*

suka tgk rakyat jepun yg sgt berdisplin tinggi
*erk ade lagi ke nenek moyang kita yg antiJAPANESE nie.manalah tau trauma lagi ke kan*
*suka bila nek aku citer pasal zaman jepun...seram pun ade*

cakap ngan incik abang
jom gi jepun
kahkahkahkah mesti dia gelakkan aku hentak2x kaki
*kuat berangan minah nie..nk ke jepun*
dia kata plak x nk ke sana
kalo de rezeki lebih 
hurmm nk ke BEIJING
alaaaa jepun lah
hahaha ok ..sorg gi jepun sorg gi beijing
balik citer pengalaman masing2x okey

berapa tambang ke sana
*kena gigih gugel harga pakej*
*kena simpan duit*
*kena segala bagai*

JEPUN TUNGGU SAYA

TK PE LAH KALO LUM SAMPAI SANA 
TATAP DULU PIC KAT JEPUN 



 











Sengaja besarkan pic
kalo2x incik boss baca 
mesti dia sedih + sebak
yg aku mmg nk gi JEPUN
beijing dia sila simpan time tua...
hahahahaha
kejam 
pentingkan diri aku nie

okey bagi berlaku adil
aku gugelkan jugak pic BEIJING dia








*jom abang ....dh leh cari pakaian nk gi jepun ngan beijing...wakakaka*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...