Followers

25 February 2015

Peranakan Jatuh

maaf korang, dh lama x update sangat .....
bukan malas tp sibuk sangat skrg
sibuk ke hulu hilir setiap minggu 
so mmg jaranglah
nk online kt blog skg nie


hari nie nak citer pasal peranakan jatuh
oohh sangat bahaya okey
boleh jadi ssh nk mengandung
dan aku pun salah sorg yang mengalaminya
selama nie aku mmg tak tau peranakan aku jatuh
sampai lah pas kawin dah 2 bulan
aku selalu mengadu pada suami
ckp badan nie lesu letih sangat
korang yang dah kawin mesti paham kan


dulu waktu single
tenaga nie rasa mampu...kuatt 
tp bila dah berkawin 
segala hormon bercampur
so mmg akan ada perubahan antara kita dan suami
tahap keletihan aku nie dah x leh dibendung'
rasa nk baring sangat

sampailah suatu tahap
suami aku bawak aku gi berurut ke batu pahat
huhu ..teruk gak lah mak cik tu bebel
dia tanya
kenapa ko aktif sangat nie
peranakan ko dah jatuh



uiksss takot ngk 
jangan sampai tahap 
rahim terkeluar 
itu mmg dah x leh nk ckp ape lagi dah

kali ke 2 
aku gi berurut
uikss uikkss rasa nak kaki kan muka makcik tue
sakit sangat 
peranakan aku rupanya bkn jatuh tp dh beralih ke kiri
terkejut jgk dengar
time tue pun makcik tue sound
tanya lagi
ko dh buat ape nie
huhuhu 
mmg sakit 
bila aku tarik nafas makcik tue pun tolak perut aku...perghhhh terasaaa 
lepas berurut tue 
badan nie still rasa bisa
mcm nk demam
dah lama sikit baru lah hilang

punca peranakan aku jatuh
sebab aku mmg kerap eksiden
keja kat sekolah
dah mcm buruh binaan 
angkat segala barang berat

so korang jagalah diri ya
jangan jadi mcm aku


pada encik suami 
tq sayang sebab ambik berat dgn isteri awak nie 
^^_________^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...