Followers

3 December 2013

Cinta Si Kasar

selamat datang 
DISEMBER tersayang

sekejap je dh nk masuk penghujung tahun 2013
apa yang akan terjadi pada aku bulan ini
aku terima segalanya

REZEKI & JODOH 
akan menemui jawapannya

*harap kementerian bagi berita gembira*
*jodoh ...semoga allah permudahkan segalanya sehingga bersama ke SYURGA*

ok petang nie nak jiwang-jiwang sikit
coz aku tengah cuba nk jadi seorang yang tak kasar
hahahaha sian incik boss
dapat makwe kasar mcmnie.
adoii apa nk buat
pasangan tak semestinya memenuhi impian kita
nak tak nak terima lah seadanya

 *nie kali ke 2 dating..eheh dating ke nie..masa nie kawan lagi...en boss rasanya lum lg jelaskan niat dia tue..nk berkapel...hahaha*


ntah nape jiwa aku minggu nie sangat sentimental
mencuba dan mencuba untuk memenuhi impian incik boss
menjadi perempuan yang lemah lembut,yang makan x bersepah2x...hahahaha sabau ya abang...teeettt :)
yang jalan seiringan ....yang tak keras..eheh semuanya yang jelah aku nie
aku sebenarnya x berapa pandai nk tunjukkan kasih sayang aku 
jenis memendam aku nie
tp jangan disangka orang yang kasar nie sebenarnya sangat sensitif

berkasar tak bermakna aku boleh berenggang dengan incik boss
kahkahkahkah...oohooii lorat betul aku nie :(

bab privasi nie tak leh citer lebih-lebih
semuanya simpan dalam hati 


Tuai padi antara masak
esok jangan layu-layuan
intai kami antara nampak
esok jangan rindu-rinduan

Anak cina pasang lukah
lukah dipasang di tanjung jati
di dalam hati tidak ku lupa
sebagai rambut bersimpul mati

batang selasih permainan budak
daun selasih dimakan kuda
bercerai kasih talak tiada
seribu tahun kembali juga

Burung merpati terbang seribu
hinggap seekor di tengah laman
hendak mati di hujung kuku
hendak berkubur di tapak tangan

kalau tuan mudik ke hulu
carikan saya bunga kemboja
kalau tuan mati dahulu
nantikan saya di pintu syurga - See more at: http://liriksemualagu.blogspot.com/2009/08/lirik-lagu-gurindam-jiwa.html#.Up1xaSc95BE
Tuai padi antara masak
esok jangan layu-layuan
intai kami antara nampak
esok jangan rindu-rinduan

Anak cina pasang lukah
lukah dipasang di tanjung jati
di dalam hati tidak ku lupa
sebagai rambut bersimpul mati

batang selasih permainan budak
daun selasih dimakan kuda
bercerai kasih talak tiada
seribu tahun kembali juga

Burung merpati terbang seribu
hinggap seekor di tengah laman
hendak mati di hujung kuku
hendak berkubur di tapak tangan

kalau tuan mudik ke hulu
carikan saya bunga kemboja
kalau tuan mati dahulu
nantikan saya di pintu syurga - See more at: http://liriksemualagu.blogspot.com/2009/08/lirik-lagu-gurindam-jiwa.html#.Up1xaSc95BE
Tuai padi antara masak
esok jangan layu-layuan
intai kami antara nampak
esok jangan rindu-rinduan

Anak cina pasang lukah
lukah dipasang di tanjung jati
di dalam hati tidak ku lupa
sebagai rambut bersimpul mati

batang selasih permainan budak
daun selasih dimakan kuda
bercerai kasih talak tiada
seribu tahun kembali juga

Burung merpati terbang seribu
hinggap seekor di tengah laman
hendak mati di hujung kuku
hendak berkubur di tapak tangan

kalau tuan mudik ke hulu
carikan saya bunga kemboja
kalau tuan mati dahulu
nantikan saya di pintu syurga - See more at: http://liriksemualagu.blogspot.com/2009/08/lirik-lagu-gurindam-jiwa.html#.Up1xaSc95BE
 TUAI PADI ANTARA MASAK 
ESOK JANGAN LAYU-LAYUAN 
INTAI KAMI ANTARA NAMPAK
ESOK JANGAN RINDU-RINDUAN

ANAK CINA PASANG LUKAH 
LUKAH DIPASANG DI TANJUNG JATI
DI DALAM HATI TIDAK KULUPA
SEBAGAI RAMBUT BERSIMPUL MATI 

BATANG SELASIH PERMAINAN BUDAK
DAUN SELASIH DIMAKAN KUDA
BERCERAI KASIH TALAK TIADA
SERIBU TAHUN KEMBALI JUGA

BURUNG MERPATI TERBANG SERIBU 
HINGGAP SEEKOR DITENGAH LAMAN
HENDAK MATI DI HUJUNG KUKU
HENDAK BERKUBUR DI TAPAK TANGAN 

KALO TUAN MUDIK KE HULU 
CARIKAN SAYA BUNGA KEMBOJA
KALO TUAN MATI DAHULU 
NANTI KAN SAYA DI PINTU SYURGA

huhuhu jiwang bebenau aku nie
bergurindam plak di petang yang mendung 

*incik boss kalo baca jangan gelakkan umi okey......cubbbiiit nanti*
*terima kasih ABANG sentiasa bersama UMI*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...