Followers

22 December 2013

~ ~ kembali seperti dulu ~ ~

^^___________^^

korang tgk tue 
betapa megah nya muka aku
kahkahkah betapa riak nya 

cer korang tenunggg

*19.8.2012...1st raya....cum my besday 26thn...+ berat 69kg ==>okey jujur mmg tetap berat time nie*  


*adik aku nie tangan pekau agaknya..huaarggh penat aku posing..gegauuu pic nie...ggrrr ...tk beli sandal raya pun..ngee*





~ ~ ~ aku sedih ..ngan diri aku ...ohoooii nape aku malas sgt nk belai diri skg nie..
dh mcm ghupe org mati laki je aku...kahkahkah...habis diet aku ....aku langgau pantang ~ ~

so terima padahnya ..aku dpt rasa berat aku dh makin mendadak....suar jeans time diet dulu..tak leh pakai...gggrrrr 

padaaannn muka akuu

seyes aku rindu waktu mcm nie 

* suka badan aku chubby mcm nie kan mcm skg ...huwaaa mcm glob berjalan..ekek glob leh berjalan ke ..kahkah*





saje aku besaukan pic nie....baik aku gi tampal dlm bilik besau2x...wat banner skali
begitu semangatnya aku

adakah ini AZAM 2014...
adakah ianya akan tercapai...
~ ~ che ta bakal menangis ngk aku ~ ~
hahaha amboiiiii jgn ...
niat dh salah nie 


*oohoo nie insan yg bertanggungjawab bagi aku semangat...hentam aku ===>kahkahakh rs nk telan je dia time dia sound  aku ..jeling2x ngk makwe dia makin membesau...,nasib bek dia leh tima aku ...lau tk dulu aku hantaukan MINACHI HITAM dtg jumpa dia...gerenti pengsan tgk umi hani hitam pekat kan..kan...eheh gurau je abang..*

~ ~ mud : 28 disember 2013 ~ ~ 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...