Followers

11 December 2013

~ ~ No Idea ~ ~

Auuuwwwcaakk

~  ~  lahai dah sampai 11/12/2013 ~ ~ 
sape yang terberanak dan ternikah ari nie 
sila angkat kening

~ ~ pangggg kena muka aku.....hahaha kan men gedik tnya mcm nie ~ ~


oohooiiiiiiiiiiii

nape nie 
nape nie
takde idea nak update blog kesayangan 

mgkin sebab dah ade  nie kee


~  ~  aku dh memadukan N70 ~ ~

wahai N70 nie haaa madu ko 
nengok ya sayang







erkk rasa mcm smart plak kaler putih nie
ehehe gatalnya aku nie...

wahaha ciannn nyaa incik boss
sanggup sekang mata cari kan aku modul hp 
kahkahkah under bajet rm500-rm600
sekali aku gi beli tab
wakakaka agak marah gak dia ngan aku

~  ~  sowi sayang... ~ ~ sori sangat ~ ~ 
incik boss nie gajet dia celik n pantas tangkas tuntas
ngeeeee


yup mmg btl nk beli hp besa je 
tp sampai kedai hp 
aku dh hilang kawalan
dh mula mengaruk ngk hp
hahaha
itu pasal jgn suh aku beli hp baru
skg nie aku duk kumpul duit lg
beli satu lagi hp....lah
biauu mabuk nk reply whatsapp ....
hahahah biau muntah darahhhh sampai lembik reply
teeettttttt  


~  ~ kemungkinan besar ...nie lah sebab utama aku ~ ~

~ tak mengUPDATE blog ~  ~



*tick ..no idea ^_^*

~  ~  kehkehkehkeh ~  ~


AKU TENGAH BERUSAHA NK CARI PASAL DENGAN IDEA NIE
PLZZZZZZ KREAATIFFF SIKITTTT 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...