Followers

5 August 2013

Aku takkan .............

mendung nya ari nie
perut berdondang sayang
minta diisi
oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kan ko tgh pose
sabauuu tauuuu (kuar dah bahasa melaka aku)

*tau tak aku tgh dgr lagu apa skg nie..sambil earphone melekat di tinga
pas nie tinga kasi sental sampai kilat
repeat lagu nie dh bnyk kali
sebab tgh memujuk hati
yang gundah gulana
hehehe gedik nau bunyi nya
kalo sape nk muntah baik jangan baca entry ni tau*
lempang laju-laju kang kalo ejek aku :(

den tgh dengo lagu 

lagu comel nie saya tujukan khas untuk awak:

MOHD NAIM BIN MOHD NORDIN 

 
DOAKU UNTUKMU SAYANG



Kau mau aku apa
Pasti kan ku beri
Kau minta apa
Akan ku turuti
Walau harus aku terlelap dan letih
Ini demi kamu sayang

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di syurga nanti
Tahukah kamu apa yang ku pinta
Di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku
Tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia
Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di syurga nanti
Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di syurga nanti

 *tangkap leleh dengar lagu nie.....leh wat tipss..kalo agak2x nk bergaduh ngan boypreennn...
dengarlah ya lagu nie...sebagai pengganti AIRCOND dalam hati anda*


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...