Followers

23 August 2013

Produk Putih Kulit

Assalammualaikum
Salam Jumaat 
^^____^^

hoho hari nie 
merupakan ari penuh cabaran 
ape leh wat ....aku tempuh je lah
kata kalis dugaan
hahahahha

kena kuuuaaat hokeeyyy

skg nie tgh rehat
tp malas lah nk balik umah
duk rileks je kat sekolah

so apa lagi, 
update lah belog nie kan 

yeaaaaa 

korang mesti dh mula perasan kan..
kat pasaran dah banyak sgt produk yang memutihkan kulit 
dalam masa 7 hari la...apa la...mcm-mcm la yerk 

aku wat entry nie bukan bermaksud nk kondem kan lagi business orang Melayu
just nk menambahkan pengetahuan
yang mana satu produk berkualiti

AURAWHITE

*guna duta yang mmg dh cantik...mmg konpommm leh terliur ...terpengaruh ngan produk..hehee*





Kebaikan-kebaikan AURAWHITE

*kalo lantik aku jd duta produk kan bagus..save bdgt aku :) ..lantikkkk lah saya ...hahaha*

Kalo x silap aku 
AURAWHITE 
pencetus fenomena
kepada kewujudan produk-produk lain

FEREENA FER'WHITE 
nie satu lagi produk 
white-white...hahahha
adehhhh mana 1 yg sesuai dgn kita semua kan...
badan sendiri ..sendiri rasa ..
ya x

*kebaikan nya semua sama je kan*
 *mcmmane ya rasanya*

SUREWHITE 
aku tau tentang produk yang nie
bila terbaca majalah mingguan wanita  je 
memang duta yang dilantik...comel-comel belaka kan ....

oklah surewhite nie pun sama jugak fungsinya dengan aurawhite + fer'white tue


*memang cantik kan duta nie ...bakal doktor tau*

  
De lagi nie

SECRETWHITE

*aku tgk kat blog si cantik gebu nie "NurulbadiahLai*







MAIXARA WHITE






nak pesan kat silent reader yang aku sayang 
terutama gegurl
korang semua hati-hati lah 
pilih produk pemutihan 
jangan banyak sgt mencuba produk
kalo dh rasa maintain then teruskan je 
jgn tukar-tukar
bukan ape nanti effect pada kulit dan buah pinggang korang bila dah tua :(

*kita harus jadi pengguna yang bijak ya sayang-sayang semua
jangan overdos ambik disebabkan ingin memiliki kulit putih gebu
better amalkan minum air dengan sebanyak yang mgkin
memang penat
sebab korang akan ke tandas je tp itulah yg terbaik untuk kebaikan kulit kita*




 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...