Followers

12 August 2013

N70

hohohoho
korang semua mesti dh maju ke hadapan kan
cuma aku je
lum terdetik hati
nk tukau hp baru
6 tahun aku pakai
dia




kahkahkah mesti kena gelak kan :(
sampai hati korang 

aku guna handphone nie sampai keypad dh tk uruf agi
hanya aku sorang je yang paham 
laju je menaip

*femess wehhh hp nie time study dulu*








N70 nie abah yang belikan tuk aku
so hadiah berharga 
harus hargaiiiii tau


biarlah orang nk kata apa
aku nie ketinggalan zaman ke hape ke

jangan handphone je gahhhh tapi kredit kosong
asyik-asyik missed call
haiiisshhhhhh apa pun tak boleh tau 


tak apelah
nanti aku tukau handphone baru ya
sayangggggggggg lah ngan hp nie

x ape 
dalam hati bersabar je
lgpun ini bukanlah satu keperluan + kemestian 

yeaaaaaaa pujuk diri sendiri

*THANKS ABAH BELIKAN HANDPHONE NIE DULU TIME KAT U*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...