Followers

14 August 2013

Ohohoho Banyak Kali Eksiden

Tajuk entry 
mcm dh seram sejuk je nie

huhuhu
sape yang penah eksiden 
sila senyummm lebau-lebau

bab-bab eksiden nie
mybe aku juara tak pun naib johan je
hahahahaha
ngeriiiiiiii ko


*minta dijauhkan*




Aku dh alami kemalangan jalanraya sebanyak 3 kali 
Tp Alhamdulillah aku masih diberi peluang untuk hidup 

 agaknya badan aku nie mmg hanyir bau darahnya 
nak x nak mesti cium jalanraya

KEMALANGAN PERTAMA 

1st time aku eksiden umo 10 tahun....lg malang pada besday aku (19.8.1996)....time tue kena kat FELDA JENGKA,PAHANG...aku ikut atok nek gi majlis kawin kat sana naik van....,van yang kami naiki masuk gaung :( :( ..aku tido waktu kejadian..sedar-sedar aku dh ade dalam semak
eksiden nie pantas je berlakunya....
alhamdulilah ..aku just alami luka-luka kecil berbanding orang lain ..teruk jugak luka mereka...
uurrmmm nasib bek ada pokok sbg penahan van ..kalo mybe van leh meletup
dan aku pun x de lg kat dunia nie :(

KEMALANGAN KEDUA 

alaaaa nie paling lawak lerrr, ingat lg time pas ujan
mencicit gi kedai ..merempit katakan...bawak plak laju...tayar motor dah botak...
lg malang bawak plak adik-adik aku...
bila dh laju ...aku pun  dah tak leh kawal motor
brek kecemasan kononnya..sekali ambik ko
tersembam atas jalan 
adoiiiiii sakiiiiitnyaaaa
dah la kena hempap motor...pastue adik-adik aku plak hempap badan aku...
yang nie kecederaan pada aku agak teruk juga
tapak tangan aku koyak...., kulit tangan tak yah ckp la...luka habis..bergesel dgn jalan...
dah berdarah
awal-awal kena tak sakit tau
siap aku leh berlagak agi
mana sakit eksiden nie
sekali time malam ...ambikkkk ko..
tak leh tidoooooooo aku diwatnya
biiiiiisaaaaaaaa sangat
dh tak guna nak meraung time nie
benda dh jadi
hadap je lah
tempang sementara aku time tue
sakitnya hanya allah yang tahu :(

KEMALANGAN KETIGA 

kena langgar ngan motor sama motor
bertembung
abis coverset motor
aku plak jadi pembonceng 
hadoiii mamai jap eksidennnn 

adik aku pala berjahit
banyak darah kuar
1st time naik ambulance gi sepital melaka
bessttt gak
laju je
wakakakaka....
takut time tue tgk darah adik aku
abis suar aku jadikan tempat lap darah dia

*uuurrmmm minta dijauhkan dari kemalangan ....HANYA ORANG YANG PENAH KEMLANGAN JE YANG AKAN FAHAM SITUASI TERSEBUT....TERLALU CEPAT IANYA BERLAKU*
  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...