Followers

12 August 2013

Perhabiskan duit $$$$$$$$

tghari td aku gi wat medical checkup kat 
POLIKLINIK
gi dengan Abah

adoiiiiiiii terbang RM135
hampeh lah orang jabatan nie
kan aku dh bg time lapor diri dulu
suka hati je kata dh ilang
nk je tapakkan diorng

SPP plakkk siiibukkkk call 
minta BORANG MEDICAL CHECK UP
meeeennnciiiiiiii tulllll'
sia-sia je RM135 oiiiii...

dah selesai hal kat klinik 
aku pun ajak abah gi Tesco

nk ke NADIRA SHOPPE & GUARDIAN

saje nk memperabiskan duit agi
wakakak padahal dh kontang 
pura-pura ada duit agi

Sampai Nadira Shoppe 
aku pun ambik dengan lajunya
barang-barang dibawah :

(@___________@)
*lebau senyum sbb wit dh abis...huwaaaa*

*nk sapuuuu kat lemak-lemak degillll nie....nyampahhhhh tull..berattt aku dh naik...huuaarggghhh*

*nie guna malam-malam b4 nk membute*

*yang nie plak...nk bawak gi keja..letak atas meja kerja...kecik je ..senang nk bawak..lgpun wangiiiiii ...lembut je baunya *

*wajibbbbbbbb ade....sapu losyen nie pas mandi..atau time kulit keringgg*

*nie pun guna gak..tamak kan..semua nk guna..kalo x kurus x tau aku nk kata ape..mmg degil lemak nie


Termasuk kos checkup.....rasanya hampir RM200 tanggal
hhuuuuhhhhhhhhh
duit mcm air je pergi



 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...