Followers

15 August 2013

Sabun Muka Sendayu Tinggi

Hyeeeee
Sementara nk tunggu 
waktu lunch nie

aku pun wat2x lah busy menaip
rupanya tgh taip entry tuk silent reader

Boosann lah 
tak tau nk wat ape
keja2x aku dh siapkan
mata pun ngantukk je nie
malam td tak cukup tido
mimpi hantuuuuuuu 


Oklah ...
sape penah guna produk sendayu tinggi
aku baru 1st time nk cuba nie
harap-harap sesuai dengan kulit muka aku ...

Tengok adik aku pakai
ok je ...

GOLDEN HERB'S SOAP



RM15.00(WM) / RM18.00(EM)
Golden Herb's Soap - Kulit Gebu Putih Dengan 'Sabun Herba Emas'


Golden Herb's Soap adalah sabun muka daripada gabungan herba-herba semulajadi yang terpilih dan mampu menghaluskan, mencerahkan, menggebukan serta mengembalikan keremajaan kulit wajah dengan semulajadi.

Keistimewaan Golden Herb's Soap :

* Membersihkan wajah dari kotoran yang menjadi punca jerawat
* Sebagai bahan pencuci bagi yang menggunakan 'Nosygone' untuk mengatasi masalah resdung
* Bagi kulit yang berminyak, penggunaan Golden Herb's Soap membantu mengimbangi semula lebihan minyak di kulit muka
* Mengurangkan hama resdung, jerawat dan kerengsangan hidung
* Membuang sel kulit mati dan menggantikan sel kulit baru. Wajah akan menjadi kemerah-merahan, lebih cantik dan cerah berseri
* Menghilangkan pigmentasi dan menegangkan kulit muka
* Mengatasi masalah ruam dan juga kudis kecil yang sering di alami oleh kanak-kanak.
* Sesuai juga digunakan sebagai sabun mandian bayi
* Sesuai untuk kulit badan bersisik, terkena panau atau kayap
 
 
*den tak jual produk nie ya ...dapatkan yang sah*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...