Followers

14 August 2013

Kami Yang Sangat Simple

Assalammualaikum

Selamat Malam
Silent Reader


uurmmm
ntah nape mlm nie
dah jadi jiwang semacam

tak tau nape td incik boss 
tetiba call aku 
time dia lunch

pelik gak nie...
hehehe
tq incik boss

mybe kami dh mula mcm dulu
cuba tuk kembali spt dahulu



haiisshhh rindu la time dulu -dulu
suweett je rasanyaa
*time  blaja dulu
memang stp malam kami online
alaaa YM je lah ...
bila aku tgk incik boss dh SIGN IN 
ati munge-munge kembang

sampai keja-keja dlm kuliah 
aku tolak tepi
alaaaa lorat tulll kan aku nie

Time tue incik boss dh keja dh
aku je belajar agiii
hurrmmm


kat YM 
kami suka main lukis-lukis
selalunya aku yang kongker bab lukis nie
sebab bila incik boss dh mula nk melukis 
aku delete kan lukisan dia
hahahahah jahat tul aku 

*incik boss bila boleh mcm tue lg....dh lama tak teman men lukis2xkan*

 kdg-kdg sampai lewat pg wehh ...adoiiiiiiii padahal nie sok de kelas...huhhhhhh kacauu tul kan 


Hubungan aku dengan incik boss
memang sangat simpleeeeeeeeee

KAMI PASANGAN PALING SIMPLE 
DI ABAD INI

hahahaha

if kuar dating pun

aku tak ler bagai nk rak
ajak incik boss
makan tempat mewah nie

hakkkkpuuiihh nk wat mcm tue lah...
nk minta incik boss beli barang-barang jenama nie
jauh sekali

mmg tak penah minta

bagi aku ...
aku tak nak bebankan pasangan aku
dengan segala permintaa bagai puteri raja tue

mana dia bawak aku...
aku ikut je lah
x mo pening kan pala dia lah
siann dia :(
kami dah jauh
then kalo bnyk sgt kerenah aku
dating tue leh tukar jadi gaduh plak kan

aku tak pentingkan harta
pe yang aku nak
biar HATI kami sama-sama ikhlas
mgkin berkat keikhlasan kami berdua

alhamdullilah kami bertahan selama 4 tahun

*selalu jugak incik boss luahkan pada aku
kesian katanya dgn diri aku..sebab aku x dpt mcm pasangan lain dpt....uuurrmm aku x suka incik boss kata mcm tue...tue semua mmg tak penting...sikit pun aku tak nak..aku tau incik boss mmg selalu fikir yang terbaik untuk aku dan hubungan kami...TQ incik Naim* 

 
 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...