Followers

23 August 2013

Atok & Nenek

nape plak entry pasal nie
......mmg de kaitan dgn aku....

aku dijaga dan dibesarkan sehingga mmg jadi besar skg oleh 
atok dan nenek aku

*ekek comel je....tp nie bukanlah atok n nek aku ya*





sejak dr kecil sampai lah sekarang
aku tinggal dengan mereka
if dulu kalo time blaja 
bila cuti je mesti aku balik umah nek
tp aku tak lah berada disana sepenuh masa
siang aku balik umah mak aku
sebabnya
aku bosan...
tkde kawan lah kat sana 
sunyiiii je 
(@_______@)

nie lah insan yang sudi menjaga aku
semoga allah balas segala kebaikannya
aku bukan seorang yang boleh tunjukkan kasih sayang aku pada mereka
hanya melalui doa yang aku kirim sahaja 

*atok sebelah ayah........alhamdulilah umur nya masih panjang lagi....bekas tentera*






*nenek aku tgh nk wat ketupat*



aku nie mmg manja
ape yang aku nak 
semua dapat 
tapi skg cukuplah 
aku x mau nek n atok aku 
limpahkan aku dgn kemewahan 
biarlah aku rasa mcmmane nk cari duit sendiri

tau x 
dulu time sekolah..
hahahha
aku ...aku
tak pernah 
basuh kasut sekolah...gosok baju ...tudung semua tue
semuaaaa atok aku watkan sampai aku masuk form 3
kemas je atok aku gosokkan
then bila balik sekolah
atok aku ambik nek keta atau mtr
mesti pastue 
"abah" belikan aku makanan ...macam-macamlah
sebab tue aku booolaaatttt
makna x nya..aku makan burger....kopookkk...air gas..
pastue balik sekolah terbongkang depan TV .....

pastue nak makan plak
nek aku panggil
tgk ...dah siap dh atas meja

sedihhhh sangat time
aku nk masuk sek teknik bkt piatu
duk asrama
nek aku menangiss banyak kali ko
huhhhhh aku lg lah
bukannya nangis nk kena tinggal
nangis sbb tak leh berdikari
time tue aku menyesalll sgt 
sebab tak pernah nk ambik kisah gosok baju...basuh kasut....semua org buat utk aku kan
padannnnnnnnn muka aku

dulu ....aku sakit
kena buatan orang
banyak tukang ubat nenek aku bawak jumpa
senja je mesti aku lari ke kubur
pastue aku cakap sorang-sorang
aku bgtau nenek aku
aku de kawan
budak kecik
pala dia botak...aku suka duk tempat yang tersorok
mgkin masa tue hijab mata aku dah terbukak
tp kini tertutup

nek aku jaga aku sampai aku btl-btl sembuh
harap 1 day nanti bila nek aku x sihat
aku pun leh wat begitu pada dia
sudah tiba masanya aku balas jasa 
*aku nie sbnrnya kuat melawan...mulot pun jahat....penah kena sebat dgn getah paip..nek aku rotan...sebab mulot aku jahat*
hahahahahah majuk aku time tue
lari belakang umah
x gi sekolah agama

adoiiiiiiiii budakkkk gemokkkk dah majukkkk
pakai suar pendek je lari belakang...maklumler time tue belakang umah nek 
hutaaannn jeee

 *oklah ..sampai sini je...nanti kalo aku ingat lg kisah nakal aku time kecik..aku tepek lg entry nie ya*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...