Followers

9 January 2014

Sayang Lahir Batin

first time 
dengar lagu nie
hahaha tangkap jiwang giler aku 
siap send kat incik ehem2x
dia pun kata best 

tp makin lama
makin layan lagu nie
penuh makna
kalo tgk videonya
tersentuh hati 

setia hingga ke hujung nyawa
hope kami pun akan mcm tue jugak 
setia ke akhir hayat membawa ke jannah
aminn @__@


hanya hiasan ..hahahhaa


SAYANG LAHIR BATIN 

Dengarkanlah aku cerita hatiku
cerita tentangmu
aku mau ikhlas, ikhlas menyayangimu
tutuplah matamu
cukup aku dan Tuhan yang tahu


aku tlah berjanji menyayangimu
lahir dan batinku
aku tlah berjanji mendampingimu
lahir dan batinku

andai engkau tahu ku siap mati untukmu
jiwa dan ragaku
cukup aku dan Tuhan yang tahu


(aku tlah berjanji menyayangimu
lahir dan batinku
aku tlah berjanji mendampingimu
lahir dan batinku)


andai engkau tahu ku siap mati untukmu 

*insyaallah*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...