Followers

29 September 2014

Misi bersama Boss

Yeaaaaaa
hari nie penuh jiwang-jiwang
walaupun busy dgn mcm2x panggilan pasal laporan prestasi
hahahahaha muaaakk dah ehh 
dengan erti kata lain 
"SY X DAPAT FOKUS"
keliling kepala penuh "love"
kahkahkahkahkah ~ ~ ~loraaaattt betul~ ~ ~

Penghujung September
bertemu dengan BOSS :)
^^________^^
ada misi kali nie
haisssshh misi...misi...misi tp bukan nurse plak tau
alhamdullilah akhirnyaaa 
..........MISI........
Berakhir
cuma tunggu nak pakaaaaaaaaaiiii je
#mintgreen pilihan kita#
aku rasa ler incik boss
mesti berbulu je nengok perangai aku nie
boleh plak org tue tgh fokus drive 
aku sibuk selfie dalam keta kebal dia
kehkehkehkeh
jgn marah ya abang...
nnti pas kawin,lg bnyk umi selfie
kita berdua je tau
ngeee...ekekek

senget2x dh dptkan posisi selfie ~ buwerrk~

*hooooooh.....tgn sape nie.... ekekek sy dah ada DRIVER...nk sign sampai mati sampai syurga,insyaallah harap DRIVER sy bawak sy ke syurga*

Umi Hani montel selfiee je hangg

: : : : .....kita tak sabar nak tgk dia pakai baju tue.....: : : :

tak yah citer lebih2x
nanti orang menyampah
bukan semua org suka dgn ko...
hahahah 
teeetttt ~ terasa ke x tue ~


ahad plak, gi teman dia wat HIV TEST kat klinik mahmodiah,HSA
Tetapi..........argghhhh 
dah x mau kate
=__=


oklah pastue dia ajak kita gi sarapan
yeaaaa nak makan 
nak makan 
umi suka makan
ooppsss....
boss order teh ais ngan nasi lemak
aku plak nescafe ais ngan roti kosong 1 kpg je
kahkahkahkah 1 keping je..buwerrkk
tgh makan2x nie
tgh borak2x ....tengah....tengah 
tetiba  hp dia berbunyi
melarat2x dh bnyi2x tue
ntah bp ramai yg call
sambung sana sini
nasib baik boss x sambung kan tangan aku
snap pic dia
ekek
kesiannya........hurmm skg nie dah paham lah dengan tugasan dia
walaupun ko boleh paham 100% tp umi hani,ko 
mmg degil ...nak paham 15% je
ceeettttt poyosss
nak je aku rampas hp tue
gggrrr
staf2x dia ni....orang awam 
betul2x mengganggu privasi kami
x pahaaaam ke kami nak dating
dah lah jarang jmpa
huwaaaa
~reda lah~
~aku kena belajar terima hakikat~
mgkin nanti pas kawin ....dia hanya de masa tuk aku 20% je...
hahahaha arrghh giler pnya target nie
kahkahkahkah
inilah hasil aksi2x tekanan emosi daripada encik BOSS
lupa nk kipaskan dia
wakakaka 

"ayoyooooo.......hahahaha budakkk montel dpn aku nie main snap2x pic plak"



*amboiiii..bukan men lagi...controll cun...kahkahkahkahkah*

aku rasa 2 hari tue mcm kejap je
celik mata bukak mata
kejap sangat
mcmmane aku nk hadapi nnti perkahwinan jarak jauh 
hanya lagi beberapa bulan
tolak september tolak disember
huwaaaa 2 bulan lg 
dah jmpa...masing2x bukan men lg ...jiwang 20 karat
tak jumpa
lagi bukan main
bertekak selalu
hahahahaha 
hobii tue kan'

>> dah ok....kol 5.30 balik lah ke melaka <<
sedih nya hati nie 
!!!!__________!!!!

jadinya 
terhasil lah hari nie
dalam hati ada taman


ok,abang ......
nanti kita jmpa lagi ya
hikhikhik
huwaaaaaaaaa



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...