Followers

6 July 2015

Anakku Hanya Pinjaman

Salam ramadhan buat semua 
harap korang semua sihat hendaknya

^^__________^^
(apapun yang terjadi senyumlah selagi boleh)


hari nie hari pertama aku naik keja selepas berehat panjang 
2 minggu cuti sakit
sebab keguguran 



allah uji kami ..suami isteri
aku hanya mampu mengandungkan zuriat kami selama 2 bulan je 
allah dh tentukan ....cukuplah setakat itu aku merasa nikmat mengandung ..menjadi seorang ibu


mana mungkin aku lupakan apa yg dah jadi
saat aku disahkan mengandung...aku hanya mampu terdiam...sebab bersyukur sgt 
allah bagi aku rasa ...apa itu MENGANDUNG tp allah juga bagi aku rasa ape itu KEGUGURAN DAN KEHILANGAN ANAK 


DOOPLER SCAN

kami di diduga pada bulan ramadhan yg mulia
takpelah 
aku kn terima hakikat dan reda bahawa anak aku dah x de
sayang,pergi ya....
anak ibu akan tetap menjadi kenangan buat ayah dan ibu 
tak susah mengandungkan awak,sayang
senang sangat
rupanya awak mmg pinjaman untuk ibu dan ayah


kepada suami tersayang
terima kasih abang sbb jaga umi 
susah payah demi isteri ...x bagi aku buat kerja berat masa prgnant....sebungkus plastik pun kalo kuar ngan dia ..dia akn pegang...aku plak..jgn mimpi dia nk bg bawak 
sampailah aku berpantang...semuanya dia alert...huhu




*next entry ..aku akan citer pengalaman gugur* 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...