Followers

4 November 2013

= Dosakah Aku =

Setiap apa yang dirancang tak kan mudah berlaku sekiranya allah tak izinkan

aku cuma berharap

akan ada kemenangan untuk aku

yang 4 tahun menanti

Allah menguji seseorang itu kerana Allah SWT mempunyai rahsianya tersendiri, sama ada Allah hendak tambah iman kita atau hendak uji sejauh mana keimanan kita.

Dan kerana sesuatu ujian itulah yang membuka mata hati kita, yang mendidik kita supaya jangan mudah putus asa dalam kehidupan yang bagaikan bahtera dilautan yang penuh dengan onak duri, ujian juga dapat mematangkan kita.

Kadang-kadang kita tertanya-tanya, mempersoalkan kepada Allah SWT kenapa kita diberi ujian yang berat sebegitu sekali? sehingga kita terlupa pada siapa yang perlu kita mengadu segala masalah kita, pada siapa kita harus minta kembali kekuatan kita.

Aku hanya mampu berdoa pada allah swt

Dosakah aku mencintaimu 

Mendampingimu inginkanmu
Aku manjadi diri sendiri  

Tak peduli apa kata dunia 

Ku nanti hari ketika Cinta datang cinta menang
Jadi sayangku bertahanlah  Bila terkadang mulutnya kejam


Peluklah aku jangan menyerah  Mereka bukan hakim kita
Bintang yang mempertemukan kita  Cinta yang mempertahankan kita …tuhan dengarkan doa 

Dari cinta yang terlarang
Rasa yang mempersatukan kita  Cinta yang mempertahan kita 

tuhan dengarkan doa  Dari cinta yang terlarang
Cinta dan rasa bersatu di doa  Berharap cinta kita yang terlarang  Berharap cinta kita yang kan menang

 (aku x mengharapkan kekayaan untuk membina sebuah kebahagiaan)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...