Followers

11 November 2013

2 Hari 1 Malam

Caaakkkk
awatnyaaaa laaa dah 1 minggu den x update blog nie

ahahaha idea dh kering kohot
mcm duit aku gak 
gajii lama lg 
dlm kiraan hamba ade 2 minggu 
hahahah sabar ya penjawat awam 
^_________^

ahahaha dlm pada x bergaji
ade plakduitnya
nk berjalan-jalan ke 
JOHOR BAHRU
alalala jalan2x..
dlm bahasa romantis bg pasangan bercinta
sebenarnya gi dating
hehehe




dah tue nk buat mcmmane
sorang melaka sorang johor 
maka nya ini jelah cara kami
bergilir2x 
jumpa
wakakaka lawak je
tp sampai bila ya 
!!!!!!!!__________!!!!!!!

wah ko ....
incik sayang
siap kejutkan pg sabtu tue
takut aku terlajak tido terlepas sudah bus nanti
ekeke

kol 8 nie nk gi johor
ape lagi tak lain tak bukan
naik lah bus gagap (budak2x u panggil coz de 3x K)

KKKL 

takkan gagap nk sebutnya kan 
ya x
:(

*dah selesa naik bus nie ..sejak aku bertapa stdy kat utm...bus nie jelah yg aku naik..x mau bus lain dah *




ok-ok
naik bus nie leh tahan lajunya
leh sampai dlm masa 2 jam 30 minit
selaluny MLK-JB ambik masa 3 jam :)
cepat betul abang driver kan
abang driver tak sayang nyawa penumpang 
ke lg penumpang yg single mcm sy nie
ooiiiiiiiiiii abng driver
sy nie tak kawin lg tau
hahahaha 

tp nie lg ok kot 
dulu time blaja
de sorang driver tue leh bwk bus 
dlm ms 2 jam dr johor ke melaka
aku dlm bus dh mcm rs ntah idup ke x nie :(
gerunnnnnnnnnn maaakk :(

muahaha
sampai la sudah di TERMINAL LARKIN


lama dah nie sampai
"BIG BOSS "
x sampai agi
huuarrghhhhhhhhhh nasib bek aku tak pakai bedak
lauuu bedak tue bertukar jadi hijau
gerammmmmm
kan dh bgtau suh tgu awl
hahahah saje nk mendera dia 
*incik boss lau baca nie..pas nie kena jadi org yang menepati masa hokey.........kihkihkih*
 duk je  dlm keta incik boss

dia tnya
"sampai kol bp"
aku balas 
"abang,nk umi sampai kol bape*

wakakaka hambikkk ko
sebiji kena 
yeaaaaaaaaaa nk gi jenjalan
incik bos kata gi jusco tebrau city
aku nie bab soping laju je
tp malangnya time nie poket kosong
mmg sakit la hati aku
nengok je barang-barang
alahaiiii sabarlah hati

*nampak nau pic menipu ..de tarikh lg..heheh ambik dr apak gugel nie*


maka nya berpusing la kami dlm aeon tue sampai kaki kematu
mamam KFC 
*mcmmane aku nk kurus kalo dibagi makan kfc je adehhhh :( *

nk tgk wayang
alahai panjangnya nk kena beratur
x sanggup mak nk nunggu lah nak :)

jeng2x nk gi KOTA TINGGI

 X perlu tanya gi kota nie buat ape
rahsia seumur hidup
hahahaha
*ok*


balik dr kota tinggi
gi plakkkk KSL johor

nk nengok wayang katanya
aku nie dan x dan je nk ngk wayang
sebab apa
sebab aku takutttttttttttttt
masuk dlm panggung tue
golaaaaaaaaaaappp ehhh
alaaaaaaaaa 
haiiiiii beranikan diri je 
*mgkin kalo incik boss baca mesti dia gelakkan aku rupanya aku penakut..ekeke*
selain musabab lain
aku x gemar layan citer ramai-ramai
lau layan 
biar aku sorangggg je
feelinggg aku je tau
hahahahaha segan maaa
babnya citer yg di tgk tue
ade adegan panas
hahahaha alamak pink muka
*amboii gataiii na*

incik bos dh umpan kan aku
makanan popcorn
ngan air
hahahaha jahat kan incik boss
dia x bg makan tghari 
dia suh aku makan popcorn 
dia suh aku tido
adoiiiiiiiiiiiiiii 
ingat leh tido ke kalo bunyi bising
ehehe
banyak plak songeh aku

kami duk layan filem nie 
ada x laki melayu besar gedabak mcm nie...kahkahkahkah

 Thor harus kembali menemui pujaan hatinya yang tinggal dibumi demi melindunginya dari pada serangan monster mengerikan yang dipimpin oleh Malekith. Sangking kuatnya Malekith serta pasukannya, Odin dan Asgard pun tidak mampu mengalahkannya, ini membuat Thor harus mengeluarkan segala kemampuan yang pernah didapatkannya dari pengalaman peribadinya serta melakukan pengorbanan terbesar dalam hidupnya demi melindungi kita semua mahkluk . Mampukah dia?


 NTAH MCM X BAPA PAHAM JE NK WAT SINOPSIS NIE LAH
hahahaha mcm ini pun boleh kah :)

x mampu den nk citer panjang lebar
hehe 
cukuplah setakat ini pengalaman bercuti di ujung minggu
yang lain-lain simpan dalam hati
*hati tgh munge2x nie....baik munge skg ..sok lusa ntah2x bertekak lg..hahaha ape pun tak blh erk kami nie*



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...