Followers

15 November 2013

Koleksi Majalah

Yahoooooo
dah mula cuti sekolah
yeeeaaaa leh balik kampung
hahahhaa mcm iya je..padahal kg aku sekentot tue je aaaaa
dekat ja 

ohooho
tengahari nie rehat lama kan
mmg aku x balik umah
malas
nk duk sekolah je
layan tenet 
dan tido
adalah perkara yang paling menyeronokkan
aku tak pandai nk bersosial nie
lagipun $$$$$$$$$ tarak lapat lagi maaaa
nunggu ujung bulannnn 

dikala suasana sepi menyelubungi kawasan sekolah
alangkah bestnya
kalo aku update blog
hahahah nie mmg tgh update lah kan 
 
mesti ade silent reader aku 
yang mmg kaki MAJALAH kan
huhu
aku sebenarnya dh terlanjurrrrrrr
uuurrmm
kahkahkahkah ayat terlanjurrrr tak menahan
aku nie dh ketagih beli majalah setiap bulan 
muahahah 
bermula dari aku di UTM ....tau tak bosannnn lah..duk sahaja2x dlm bilik kalo x balik kampung
so aku spend masa aku dgn baca majalah sambil melantak cekediss beli kat AEON,TMN U
mana tak lebau...huhuhu
 
setakat nie koleksi majalah aku dh menimbun
rakk je belum beli lg
dalam simpanan dh berhabuk 
mana x nya kat u dulu koleksi majalah dh berkotak2x
teringat masa last kat u ....hahahah majalah lagi banyak dr buku pelajaran ...kahkahkah
tak kan naya je namanya
hoho kawan2x suka nau dtg bilik minjam majalah aku
tp dh minjam tue sila lah pulang
sebab aku sangat2x cerewet kalo majalah aku dipinjam 
so jaga elok2x ok
 
sejak dah keja 
paham-paham jelah
dalam sebulan mgkin aku boleh touch dlm RM60 sahaja untuk perbelanjaan majalah2x aku
kahkahkah gigih ko aku dapatkan nya
tak kisah kat kedai mana
janji majalah yang aku suka baca 
stp bulan harus jadi koleksi 
tp kalo korang nk tau
satu tabiat buruk aku
aku beli je majalah
nk abissssskan baca
jawabnya tak lah
kdg2x majalah yg setahun lepas baru aku terhegeh2x nk baca semua
makkkkkkkk oiii betapa teruknya
aku selak2x pastue terus letak dlm rak
mak aku selalu bebel ...membazir katanya ...heheh sediih rasanya 
bukan mak je...incik boss pun marah gak aku suka membazir beli majalah...
*so incik boss ..bila kawin nanti standby duit dlm dompet anda tuk beli majalah ..kihkihkih*
majalah2x aku tue...kalo aku duk mana2x pun pas nie..aku akan bawak sekali...hahahha nasib la... 

jom kenal ngan majalah-majalah yang aku suka baca 

MINGGUAN WANITA 
 
 





















Majalah nie keluar setiap minggu 
harga nya mmg mesra pengguna 
RM 3.30
banyak sgt isu yang berguna 
*karangkraf harus lantik aku jadi duta mereka la.....aku dh penat beli majalah diorng nie..hahaha*


MAJALAH RAPI



  


nie majalah kesihatan 
ngeeee banyak tips diet tp den nie pemalas nk diet skg 
ntah hantu mana dh masuk dlm badan nie agaknya
hahahaha 
harga majalah nie kalo tak silap RM4.50
rasanya la....dh lupa harga nya 


MAJALAH NUR DAN DARA 

Hohoho bahaya nie kalo incik boss tgk...coz nie awek pujaan dia...nyammmmpahhhnya :(  hahahha







untuk 1 tahun kebelakangan nie aku baru terjebak 
nk baca majalah Nur dan Dara
 uurmm majalah nie fokus pada fesyen berhijab sebenarnya
tapi adalah info yang bagus kan
harga nya ..hehe lupa lah
tapi tuk 2 majalah nie korang leh bajet dalam RM10 kot

MAJALAH SERI DEWI KELUARGA

=== Tettttt bila nk ada pic macamnie...kahkahkahkah adoiiiii parah dah aku nie ===



biasalah harga nya mesra pengguna jugak 
dalam RM6.50
hehehe tak mahal kan 
 majalah nie berkisar pada keluarga
tp tak salahkan kita nk tambah pengetahuan
ehehehe

MAJALAH HARMONI 



*Itu dia saingan den ...che ta...sabar naaa...tgu che umi pasang body na...hahahaha nanti menangis plak cheta tgk aku chantek sgt..buweeekkkk*

 

dalam tahun nie baru mula nk kumpul majalah harmoni keluaran karya utusan 
colour cover mmg ummppphhh blocking color lah
hahahah sebab tue nk beli 
alaaaah dlm RM 4.50 je kann kan..


I-SIHAT






kehkehkeh majalah kesihatan lagi 
simple tapi padat dengan isinya
RM5.50 rasanya lah
hahahaha naya je lah otak aku daya ingatan x bp sgt :(


Okeyyy jeng-jeng
nie majalah taweeennnnnn
ekekek salahhhhhh ke kalo tak beli beli majalah pengatin
salahhh ke
 buuweeeeekkkkk
ade aku kisah








harga okeh mmg mahal 
dahh malas lg nk terangkan 
muahahaha 

*image ambik dr gugel mmg tk santekk ..tgu lah aku beli hp baru....letak semua pic yang rare yaaaaa...*

*beli rak majalah baru...susun n buang habuk yg dh melekat kat majalah2x aku tue....ciannnn mereka..berhabukkk....uuurrmm sabar ya*
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...