Followers

17 July 2014

Busy Couple : Naim vs Umi

ari nie sgt2x mengantuk
mata mcm nk tergam
=,=
kalo campak bantal dpn mata aku
kejap je dh wat tahi mata 
suasana plak mendung je kan 

sini 
nak pot pet pasal pasangan yg sibuk
sebab aku skg mmg alami perkara nie
hahahahaha
sabar lah aku
walaupun kdg2x aku "naik hantu"
sebab incik bos tkde masa 

>>___<<
erk sedih tau kadang2x 
tak heran kalo korang dkt 
boleh lah selalu jumpa
tapi kami nie
dah la jauh
incik bos plak sentiasa busy
sobb 
aku bersabar dr hari ke hari
hahahaha ayat mcm nk putus cinta
oopsss bkn ya 

perempuan nie 
de suatu masa
dia rs perlukan sgt org yg di cintai
walaupun x ckp benda yg penting
merepek2x pun x pe
janji dia rasa terhibur dan tak sunyi
okey ngaku mmg kadang2x rs sunyi
kdg2x jahat jgk otak nie 
mikir..hurmmm sampai bila nk jauh nie
sampai bila ...sampai bila

sejak incik boss terjun dalam gomen
ingatkan makin x busy
kahkahkahkahkah
busy kalah YB 
ingat boleh la incik boss ngulau ke
hahahaha tidakk ttp x boleh

so aku dah paham dh tugas dia
kalo ujung minggu tue mesti ada je aktivti kat taman ...berucaplah....berkungfu lah..erk ade ke abng
hahahaha
kena attend program ini lah itulah
*erk abang busy lagi x*


pastue malam plak
mesti dia akan buat "kerja2x sek" dia
kahkahkakah
okey dah UMI paham =,=

Kalo aku plak time busy
aku tak busy mana pun
hahahah busy wat tahi mata kol 9
dah terbaring  comel atas tilam
sambil pegang hp
whatsapp ...fb
pegang hp sampai mata tertutup
terjatuh atas muka
*maknanya dah tertido la tue"
yg suwet bangun tgh2x malam
konon2x gelupur lah...reply msge lmbt tp rupanya dh tgh pagi
hahahaha tgk whtsapp
dah ade wish night dr abang
ngeee okey tutup mata
tido dalam senyuman
terukir dibintang x mungkin hilang
kasihku pada mu
wakakakak merepek dah aku nie

bila tau dia busy je
aku mula lah ..layan citer thai
hahahaha itu mmg minat aku
tak paham pun leh jd paham
pastue incik boss plak tnya ngk citer ape
erk dh dia busy ...aku pun busy lah layan thai aku =,=
pastue mcm bulan lepas...dia siapkan gugel aku ngk citer ape
hahahahah malu lah =,<

TIPS X NAK BAGI KORANG BORINK KALO PASANGAN KORANG SIBUK JE
KORANG TIDO AWAL TAKPUN LAYAN CITER ...
hahahaha alaa jgn guna lah idea meraban nie
>>,,,<<

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...