Followers

1 August 2014

Cerita Hari Raya

Salam ^_^
belum terlambat lg kan nk wish hari raya
Selamat Hari Raya Aidilfitri
sahabat semua

hari nie dah raya ke 5
nape cepat sgt masa nie
aku rasa baru je cuti 
tup2x dah naik keja
ekeke keja nau
dtg keja pun mcm mkn angin
cuti lama sgt

1.8.2014
erk bulan 8 dah
bulan ngeri
sebab umo nk bertambah
hahahah mention sndr plak aku nie

saje gatal kan aku tak memasal naik keja ari nie
padahal sehari je
sok n ahad cuti dah
senin nie hambik lahhhh
mybe leh berubah jadi kuntiilanak ngk pss....kahkahkahkah *pengsan*

raya nie tkde bnyk kisah
banyak berposing
wakakakaka hambik ko
last raya kan sbg bujang
*insyallah*
cepat sikit raya tahun depan
eksaited nk raya ngan suami
eksaited nk raya umah baru
wakakaka gedik nau 


2 ari sblm raya mmg penat yg amat
kemas dlm bilik
kemas satu umah la sng ckp
tp nk kate kemas x jugak
hahahaha bersepah je :)

thn nie raya x bp meriah 
sebab anak2x buah raya umah nek mereka dulu
tak raya belah sini
=,=


amboi budak berdua nie ...merah betul 


family aku tahun nie kaler baju dorg semua garang2x
aku je sesat pilih kaler lembut
selalu baju aku le paling terang
hahahaha tkpelah
raya nie ala2x ayu sikit
nmpk lembut..buwerkk :)
macam makin gemuk pas puasa nie
adoiiiiiiii ngeriii nk gi fitting baju pengatin 



*sesat plk pic nie...ekek,thn dpn kita raya sama2x tau*






*yg baju purple tue adik no.8(mastura),yang baju kuning plak si bongsu (maizurah) tgh2x cun melecun tue anak atok dollah...hahaha mestilah my mum okey...,yg menggeletis bergambar tue nama dia UMI HANI*

kisahhnya berposing di hari raya pertama
hajat hati nk posing kt sawah tp tak jadi
mak aku x  kuasa nk melayan.
asyik nk posing je katanya


malam satu hari raya
merayap ke mydin
wahhhh sng hati aku membeli belah
lengang sungguh 
syok je rasa
mcm iya2x je nk soping

raya ke 3 baru aku keluar menjenguk dunia
huaa melaka hujan tau....mendung je
so raya ke 3 tue cerah lah jgk
pegi lah menziarah rumah2x sedara mara 

posing lagi
hahahaha naik muakkk org ngk pic aku

alaaa tangan aku....kahkahkahkah ikut tgn mak ..besau...erk...menipu je 







*lnp rambut abang tue......mcm baru bgn tidooo je...hahaha*






alahai gemukkk betul la
hahahaha apa nk buat nie

*oklah tue je kisah raya*
semoga korang semua ade kisah raya yang menghiburkan 
muahaha
=,=

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...