Followers

20 August 2014

Yeaa dah kawin

yeaa ..yeaa..
erkkk awat tajuk ko gedik nau tue umi
soriiii umi tak kawin lg 
(kalo aku kawin dlm diam..mau en naim pijakkan aku..kahkahkahkah)

nie nk habaq mai 
tentang majlis kawin sepupu lah
ikut perancangan tak jadi nk ke sana
sebab last minit ada LADAP
tau tak ladap tue ape
ladap tue sejenis bebola yang mmg bulat
hahahaha tak lah
LADAP = LATIHAN DALAM PERKHIDMATAN
hurmm
GB suh gi ladap frog vle...


tergerak hati nk msge gb ptg jmt tue
bgtau tak dpt dtg coz sepupu kawin
akhirnya gb bg :)
thanks GB
yelah gila kalo .aku tak gi...majlis kawin sepupu tue
majlis penting dia


*4 pengatin*


ASIKIN & RAZIF

AIN & AJAI

nie sepupu-sepupu aku belah mak
hahaha yelah belah mak ko je ramai sepupu kan
anak mak ngah
mak ngah wat sekali jalan je anak2x dorg
mmg sng 
tak yah nk wat bnyk kali kan
marah org nanti
hehehe 
alang2x penat biar penat sekaligus 
cehwah 


TAHNIAH SEPUPU-SEPUPU
SEMOGA RUMAHTANGGA KORANG KEKAL HINGGA KE SYURGA
SEMOGA CEPAT2X DAPAT BABY TAU..heheh memandai je aku 
CHANTEK KORANG 
MUAHAHAH :)







DAH TERJANGKIT PERANGAI MAKLONG

BUDAK LASAK NIE BANGUN TIDO TERUS KETAWA



puas betul bergambar
aku rasa family kami je lah yang bergambar mcm nk rak
ngan monopod ...
kahkahkah biarlah
kenangan kan
bila lagi nk bergambar

tersentil pic minah nie....ntah sape tah....kahkahkahkah



hahahah alkisahnya nak balik dr majlis
aku mmg tumpang keta adik aku
adehhh penatnya jadi pengasuh nie
aku duk belakang
adoiiiiiii luncai aku dikejakan budak kenit gemuk nie
tak reti duk diam
jap duk blkg jap duk dpn
adik aku kata
padan muka ko "lum ade anak lg nie"
kahkahkah ntah kalo ade anak...tak kuar kot aku...
rela duk umah...hahaha dr bawak bby jalan2x
kang x memasal aku naik hangin :)
apak dia nanti kena jaga..ngeee =,<
KESIAN , aisy jadi mangsa maklong kan aisy
layan maklong selfie...sape suh aisy x duk diam
geramm je maklong ngk
kahkahkahkah
  

mgkin aisy tertekan ngk maklong dia sampai tgn jd gitu
mgkin jgk aisy berkata dlm hati
"PENING DAH AISY NGAN MAKLONG NIE ASYIK SELFIEE JE DIA...HAISSSHH MAKLONG ..MAKLONG"

(: begitulah kisahnya :)
*Erk minggu nie majlis kahwin lagi dah...majlis adik aku yg lelaki...adeh..adeh siapkan tenagalah*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...