Followers

12 August 2014

Jangan Jadi "Kepo-Kepo"

ntah sentap pun ade
korang suka ke kalo orang masuk campur urusan peribadi korang
padahal korang ngan si dia tkde isu ape pun

tiba2x
de plak ..hurmmm yg pandai2x nk campurtangan

manusia yang suka mencampuri urusan orang lain mmg ramai
nk jadi itu lah inilah
tak perlu 
aku ulang lagi tak perlu ya
tuan punya badan lagi paham apa yg dia nk wat

"Terkadang kita suka sekali mencampuri urusan orang lain. Orang melakukan ini itu di komen dan sebagainya. Padahal anda sendiri memiliki masalah sendiri. Karena terlalu sibuk mencampuri urusan orang lain tidak akan menyelesaikan masalah anda sendiri. Berhentilah mengurusi masalah orang lain dan urus masalahmu sendiri."

bukanlah aku nk buka pekung di dada
tp aku sebenarnya tak berapa selesa
bila diperlakukan sebegitu
aku pun ade perasaan 
tak perlu lah sampai begitu sekali

>,<
dh aku pun malas nk membebel lagi
biarlah 
tuhan sahaja yang tahu
keikhlasan hati aku

=..=
maaf ya 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...