Followers

27 August 2014

Majlis Perkahwinan Adik Lelak : Part 11

sambung sini
lagi
panjang nau entry kawin nie
kahkahkah.....lorat betul aku nie lah =_=

haisshh terkilan lah tak pat join hantar pengatin masa bersanding 
huwaaaa kena jaga umah plak
mcm2x urusan yang nk diselesaikan tau
sabar okey






asiy ngantuk tp org yg pegang aisy tue paksa aisy bergambar


alaaa katiknya aku.....paras bahu adik aku je..kahkahkah 


konon2x ayu sgt la tu..=_= berkabung ok....huwaaa

dah nikah...malam tue de plak malam berinai besar
besar...besar....
cehwah 

x senonoh aisy nie ya....tersentil pampers awak ...hahaha cacat pic kawin paklang & maklang 
tema bersanding plak
dorg combine warna 
hijau zamrud+kuning
muahahah kegemaran
mmg chantek 
geramm je ngk kaler tue
incik boss tk nk pki kaler tue
sobbb :(





banyak nya dayang2x maklang pika..
hahahahah
chantek ....combine warna yg sgt menarik bagi aku

penutup pada majlis dorg nie
wat majlis bertandang kt umah kami
mmg x dan aku nk posing
busy yang amat
smpt snap pic nie
yg lain2x pd photographer 
tema pilihan...merah + gold...
hahaha pengatin kaler gold
penghuni umah kaler merah



*semoga allah memberkati mereka
semoga jodoh hingga ke syurga
dikurniakan anak yang ramai*
=___=


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...