Followers

1 August 2014

Jom kerja

alaaaa
borink betul lah
aku x tau nk wat ape ari nie
datang kerja makan angin kipas angin nie
hahahahaa
dah la aku nk demam
satu badan aku bisa betul
tadi gi keja nasib bek aku x hentam divider jalan...

ingat nk siapkan keja
tapi hati nie tak mampu
cehwah poyo sangat la ko umi











kahkahkah gile selfie aku nie
mabuk dah
sampai2x terus selfie ....x kan mmg bengong namanya
sebab hari nie dtg keja tkde perasaan nk bekerja
sebab tue aku x suka cuti lama nau
lemass nanti ambik mood aku nk bekerja 









haishhhh pas rehat sambung lagi selfie
kahkahkahkah alkisahnya kerja hari nie
maaf ya kadang2x walaupun org x suka kita selfie
tp ntahlah bg aku selfie tue mcm terapi tuk diri sendiri
ko gemuk ko kurus ke
keyakinan bergambar itu harus lah
jgn segan nk bergambar...
hahahaha dengarlah nasihat aku yang x betul nie 
tak cya korang cuber buat
sampai tmpt keja selfie
mesti pastue ade mood nk wat keja
80% aku jamin 
==,==
sila tgk lagi....ngeee


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...