Followers

31 March 2014

2 Hari 1 Malam (11)

taip laju-laju malam nie
sebab malam nie last 31hb
erkk ape kena ko nie
de kait mengait ape plak 31 hb nie
sudah-sudah 
cepat abis kan entry nie 
*__*


yeaaaaa
konon-konon lah hati tgh berbunga
maklum lah baru abis dating 
(ok pada stalker ...kalo x suka entry nie jgn baca....puuihhh)

*erk pakai tudung teettttttt*

2 HARI 1 MALAM

erkkk de duit plak aku
gi bercuti

jangan salah paham ya
aku ke sana di taja khas oleh buah racun aku
hehehe
marah dia kalo dia baca entry nie

malluuuuu sebab aku yg gatal2x plan nk sambut besday dia
tp apakan daya dah jatuh ditimpa duyan duyung yg besau tue
adoiiiiiiiiiii lahai 
elaun aku dari bulan 2 sampai 5 hold
aje gilerrr
giler x giler lah
nie bukan dh tahap mata terpusing
puhhhh jenuh aku nk tgu bln 5
nape tak hold sampai bulan 12
leh aku lunjer gi honeymoon
*apa ke kejaan nya org2x berkenaan...di tahan nya elaun kami semua*

kesian incik boss..mesti hati dia kecewa
sbb aku tak mampu nk sambut besday dia
>>__<< 
aku nie lagi kecewa bila plan tak jadi
disebabkan alasan2x kartun org lain
kami yg terpalit sekali

 TERIMA KASIH ABANG
SUDI JADI PENAJA UMI 
KE JOHOR
**_______**

nanti kita sambut besday sesama ya
tak kira lah besday abang ke besday umi ke
nak jgk smbut sama
tgu bulan 5 ya 
*ntah ya ntah x elaun aku dibyr bulan 5*

rasa x puas 2 hari 1 malam ke sana 
masa cepat betul berlalu
cehwah....
nak jenjalan JB pun x puas lah
*tetiba rindu nk naik motor kena hujan lebat lencun...kahkahkahkah pastue kena sound ngan sorg pakcik tue...kenangan kali pertama dating tue.....nk trgelak pun ada*

biasalah kalo dh ke JB 
tmpt wajib dan x sah tuk kami
ialah JUSCO TEBRAU
dr 5 tahun lepas sampai skg 
itu lah tempatnya
agaknya sampai beranak pinak bermenantu bercucu bercicit 
pun incik boss ajak gi sana 
*ahaha ok time tue aku dh maju ke depan bersopingg...kahkahkah haaa x bg beli
aku muncung nanti ..baru dia tau,anak2x ke cucu2x ke suh dia jaga...mak,umi..nenek nk soping...huahuahua*

TGK WAYANG 
katanya
ooohhoooo tidakkkkk 
tak sukaaaaa
lemassss duk dlm gelapp
tinga pekak
tak leh nk tidoooo
*kesian dia x pat ngk wayang ...melayankan kerenah aku*


**__**  KFC **__**
kahkahkahkah padan mukaaaa ko Umi hani
mabuk ketum ko ....minum milo
sumpahh memang aku pening minum milo pastue melantak kepsi
bak kata zara pun 
"Daaappp EEemmm"
maklong makan tak sedap zara oiii
berkeneng otak maklong ko minum milo 
paham x

*nie pic menipu nie..hehe....tak sompat nk ambik gambar..mak angkut dr gugel je*

*erkk anak umi ..kahkahkah haha comeyyy btl..dpt mcm nie sorg mak lompang pipi ko kiri kanan nakkk oiii...ekek...alaaa mcm aku gak ler tue tembamnya...tgk baby tue pun dh peninggg+demam agknyaa*
selalu aku jalan laju dr incik boss
tapi kali nie aku kena tinggal ngan dia
dia mara ke hadapan
aku makin ke belakang
sebab apa
sebab aku tgh berkeneneng 
rasa nk termuntahhhhh
buwerkkkk nyosaall
yg x menahan 
yakin sungguh bila incik boss tnya nk order ape
blh jawab
nak air milo
skg rasa la ko kan...
mcm x penah melantak milo je
padahal baru ari tue lori milo datang sekolah
bagi ko minum
nie nk minum lg
hahaha
ajeee otak aku nie kdg2x bengong gak

*soombong btl ..x nk senyum ...len kali kuar ...nk bawak gunting...dia x nk senyum...kita guntingkan janggut dia *

*isnin menjelma ...mood malas bekerja mmg ada*

*dah sudah lah ko bergambar tue umi*

oklah citer sampai situ je
yang lain2x simpan dalam jantung ...ginjal ..hati..pankreas
hehe

*panass sungguh malam nie ntah kol bp aku leh tidooo*






  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...