Followers

6 March 2014

~ ~ Pelajar SHF ~ ~

Jangan dikenang kisah yang pahit itu
apa yang boleh dikongsi 
adalah kehidupan sbg seorang
pelajar 
perit rasanya 
tp sbnrnya belajar nie adalah nikmat
ilmu tue mmg berguna tuk kita 
bukan tuk kerja je
tp utk kehidupan 


dulu lum masuk u 
ingatkan blaja kt u ..hidup kt u
nie best 
tp dh jejak kaki
baruuuu ko rasakan
makan maggi
makan roti
duit x cukup
buku beratus-ratus
aku bab buku mmg kedekk
aku phostotat je 
kalo korang x caya
buku yg aku beli tue semua
aku x penah pun abisssss baca
hahahaha
malas aku ..sape nk baca buku versi BI tue setebal-tebal tidak
versi BM pun x khatam 
nak2x aku jenis x suka membaca
aku lg suka mengira
membaca nie membosankan
mana x bosan dh sah2x ko mmg pemalas umi hani

*kahkahkah dh mcm belon nk terbang*


*orang lain konvo chantek2x belaka...aku simple yg amat..mmg senget otak aku nie*


ntah kenapa malam nie 
rindu sgt tempat bertendang bercintan cintun tempat melalak tempat bergelut
cehwah semua lah
rindu nk belajar sbrnya
ikut ati nk je cntnue master
tpp appaakannn daya 
niat terbantut 
sedihhhh tau x
ko nk belaja lg 
tp tkde org nk support dh 

ekek 1st time dia jumpa mak abah aku, thanks abang teman umi konvo


*thanks pd mak abah yg bg smgt*




*rasa terkilan sebab x dpt 1st class...kahkahkahkah 2nd class upper pun jd ler *



haiishhhh rasa rugi plak. bila aku tk sempat nk save pic MHS 
adoiiiiiiiiii rugi yg amat
rs nk kembali ke MINGGU HALUAN SISWA 
kahkahkah tudung putih seminggu
masuk bilik 
bilik aku dh mcm reban ayam
main baling2x je baju
melecet kaki gi MHS lah
rasa nk tercabut nafas...
x abis bernafas lg 
dh kena buat benda lain
tp itu semua pengalaman yg berharga 

time nk tinggalkan utm 
rs x mau kuar je dari sana
sebab aku rasa aku tak sesuai nk bekerja
rasa nk sign kontrak blaja sampai mati
hahaha
sayu je ati nk tinggalkan utm
nk peluk je abang guard
ekeke gatal ko ya
nk pelukkkk pintu utama UTM
kahkahkah boleh minta canselor jadikan aku tugu kt sana
puuuiihhhh sape nk tgk ko

*aku x de bezanya...dr kecik sampai umo 28thn gini ler saiz aku..kahkahkah,nk ambik pic kelas kan men melaram agi ya*



*gi wat asiment kt bilik rerama...dekda..kahkahkah...aje giler aku nie...,erk mana tshirt kesygan aku .dh ilang terus..hurrm*


 *ok nanti dh beranak pinak..nk suh anak aku masuk sana..ambik engineering ...ko jgn ikut mak ko nak ..ambik management je sampai diri dia sndr x terurus...kahkahkahkah ...berangan je lebih*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...