Followers

31 March 2014

Jangan Tag Photo Produk Anda

gggrrrrr
aku paling tak suka 
orang men tag produk diorg 
kat FB aku
hurmmmm hormat sikit privasi wall fb org ya
mcm nie lah
aku hanya mampu nasihat kan

tolong lahh jangan tag photo produk korang kat FB aku

mgkin cara aku tak sama ngan org lain
melainkan kalo aku benar2x minat produk korang
aku sendiri akan tag photo tue
tak payah minta korang tag kan kt fb aku
hurmmmm
ade tue plak 
makin aku sound
makin menjadi plakkk
tag 

**_________**
akk-akak
orang lain pun business gak 
tp jgn ler sampai main tag kt fb org ya
ingat tue
hormat sikit privasi 
dah itu je nk pesan
maaf 
kalo ada yang terasa hati 
saya x nk lah unfriend anda
tapi tolong hormati 
ok 
tata.....

selamat datang april :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...