Followers

13 September 2013

........Berdosanya aku .........

Ya allah
Ya rahman 
ya rahim........

"kembali kan lah aku dalam keadaan iman yang sempurna.........berilah aku peluang bersujud kepadamu ya allah.........sesungguhnya aku telah lalai dengan segala keajaiban yang engkau kurniaankan kepadaku........aku lalai........ya allah.........aku mohon kepadamu
tetapkanlah hatiku untuk sentiasa bersama mu"


suatu hari aku akan kesini jugak
"janganlah engkau kembalikan aku dalam keadaan yang jahil ya allah"


 apa yang dah terjadi pada aku sebenarnya
kenapa..kenapa aku dah tak seperti dahulu
selalu bersujud pada mu di malam hari
aku dah jarang mengaji
ya allah.......betapa berdosanya aku

al quran di bilik itu hanya sekadar perhiasan 
tidak aku baca 
sehari sehelai pun aku payah nk baca...
ya allah.......kembalikan aku ya allah
bukalah pintu hatiku untuk dekat denganMu 

 ada suara yang menyeru aku agar melawan segala godaan
subhanaallah ....jauh sudah aku tersasar di jalan Mu :(
walaupun aku bersolat
aku masih tercari-cari ya allah 
apakah kesudahan hidupku ini
adakah aku akan menutup mata dalam iman
atau sebaliknya
allahuakbar
hanya Engkau lebih mengetahui

YA ALLAH...ku mohon kepadaMU ..kembalikan aku kepadaMu dalam keadaan yang sempurna penuh keimanan hingga masaNya tiba


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...