Followers

9 September 2013

Selamat Tinggal Sayang

Assalammualaikum wbt
selamat malam kepada pembaca belog sy 
hahahahaha 
adoiiiiiiiiiiiii skema nau ayat

yeaaaaaaaaaaaa 
suka nya ..sukanya..sukanyaaa
dapat jumpa encik .....bossss

suka mmg suka
tp dah kena sound ngan dia
dia tgk je aku
pastue dia kata '

"PAS NIE KURANGKAN MAKAN NASI"

*selamat tinggal sayang selamat tinggal pujaan*



kahkahkah
ayat mcm putus cinta 
padahal putus harapan nk makan nasi lg pas nie
katakannnnnnnn tidakkk
pada NAASIIIII

ingat muka cheta 
*mak aihhh kalo aku jd mcmnie...kahkahkah...mau kena kurung seumur idup*

maka akan jadilah dieettt
kata nak lentik mcm cheta
incik boss kata tak leh cantik sangat mcm cheta
nanti dah kawin
dia rantai aku kat umah...
wakakakka
kejam giler buah hati aku nie 

 adoiiiiii macammane niee aku nak  dieeett
toolooonggglahhhhhh !!!!!!!!!!!
aku skg nie cpt lemah smgt tgk nasi
kahkahkah mcm de nafsu besau je ngknya
*hoohhh kasau bahasa ko yerk*

mybe aku tension kot
tkde kawan nk bercakap 
uuurrmmm so aku bercakap le dgn makanan n facebook
huuuwaaaa seksa idup aku
aku mcm keja dgn mayat je :(

haiiisshhh jgn salahkan keja plak ya
so nk tak nak skg 
jgn fikir lg nk makan je
abaikan tekak

MULAKAN PELAN DIET 
TOLAK SEMUA GODAAN
SYAIITAN NIRRAJIMMM
Hehehe

pergiiiiiiiiiiiilaaahh
perrgiiiiilaaaahhhh
jangan hasut aku lagi



akuuuuu
nakkk 
KURUSSSSSSSSSSSS

^_^ korang jangan ketawakan aku ya
bagi aku semangat 
ngeeee



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...