Followers

23 September 2013

Lulur & Kulit

ahahaa
dah kol 3.10 ptg dah nie
uurmmm mana 
incik boss 
tak msge aku nie
dia rehat lewat kot 
uuurmmm sabar ya umi

sambil tunggu incik boss
msge
meh sini
kita nk berENTRY 
ekeke

korang semua mesti selalu berlulur kat time mandi
ohoho..aku hari2x sental lulur kat badan
tak sah kalo tak berlulur lah

banyak sebenarnya
jenama lulur yang aku beli
hehehe
nasib bek semua sesuai dgn kulit badan
dah masuk 2 tahun aku amalkan berlulur nie
dulu time belajar
jarang-jarang lah
sebab bajet pun tak berapa nak hadeee kan








harga lulur sebenarnya
taklah mahal sangat korang
bwh RM15.00
Lahh yang paling tinggi aku tgk
nk murah antara rm4-rm5 pun ada jugak 

tapi kalo aku rajin
aku akan wat lulur sendiri
wat guna beras
aku goreng sampai kuning
then blender
hehe pastu sental lah
tunggu sat baru bilass
korang akan rasa lembutttnya kulit
kahkahkahkah cakap mcm selalu wat je aku
tapi tak caya trylah ya
insyaallah :)

(bila nk gi SPA nie..teringin nk dilulurkan ...hahahaha)





KHASIAT  BERLULUR

1. Menghilangkan kotoran/daki pada permukaan kulit
2. Menanggalkan kulit-kulit mati, kekal menghaluskan kulit
3. Melembabkan kulit
4. Melancarkan perjalanan darah
5. Memberi nutrisi pada kulit secara semulajadi
6. Meremajakan kulit
7. Terapi membelai tubuh
8. Aroma lulur bahan asli sebagai terapi minda/tubuh

*balik nie berlesup...nak gi kedai runcit....beli kelapa....dh lama tak sental kulit badan aku dgn hampas kelapa......jjooomm mulaaa semula*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...