Followers

13 September 2013

Semoga Bersama Ke Akhir Hayat

ntah kenapa
sejak dr pagi td
aku mcm dh angau
huhhh payah kena penyakit angau nie
tak leh nk fokus pada kerja

adehhhhh ngada2x betul aku nie
nape sampai jadi macamnie sayangggg !!!!!!!!
hahahaha padan muka aku
keja kami...
GADUH BAIK..BAIK GADUH..erkkkk apa2x jelah
Berjanji x mau bergaduh 
akhirnya gaduh jugak
pujuk memujuk
suweetttt gak mcm tue

x best lah kalo x gaduh
graf hubungan tue nanti mendatar je
tkde turun naik nya
hahahahaha 
*ahahaha kalo dlm eko ...lupa plak panggil graf ape*


huhhhh sejak dari pagi td
nak makan 
nak minum
tgk sistem 
merempit semua aku nampak muka incik boss

adehhhhh ape ke hal aku nie !!!!!!!!
 gedik bebenauuuuu
ngeeee ...teeetttttttttt

kadang-kadang aku terfikir 
betapa besarnya kekuasaan allah
dia mengaturkan segalanya yang tersirat dan tersurat dlm kehidupan kita
aku semakin paham apa yang dah allah tentukan untuk aku

berkenalan ...berpisaahhh ...
bersilih ganti
sehingga ke tarikh (x silap aku lah)

7 JANUARI 2009
aku dipertemukan dengan seorang insan

(*betul ke abang nie tarikh kita....hahahha*)

sehingga saat entry nie aku tepekkan 
hubungan kami dah berlarutan (cehwah ayat)
selama 4 TAHUN ....lama...
makin lama ..adakah aku makin mengenali dia
mgkin benar kata orang
semakin lama kita bersama orang yang sayang
semakin kita tak kenal siapa dia sbnrnya

(*sori abang...tp rasanya umi masih mengenali abang kot.....hehe*)

aku tak mahu letak harapan yang terlalu tinggi 
tapi cukuplah allah mendengar permintaaan kami
untuk bersama sehingga ke akhir hayat dan membawa syurga

mmg betul jodoh ajal maut itu allah yang tentukan
aku dan dia hanya mampu berdoa
semoga kami 
pun seperti pasangan lain
mengimpikan sebuah kehidupan

aku sendiri pun x tau kenapa ari nie aku jadi terlalu jiwang 
tak mengapa lah
mgkin cuma sehari je
hahahaha
esok lusa ntah aku berperang besar ke
uuishhhh dah janji kan x mau gaduh2x 
ekekeke

so nikmati hari jiwang ini dengan sepuas hati

tetiba suka plak lirik nie

"wahai kekasih .....bersabarlah menempuhi dugaan....kita sedaya telah berusaha berdua.
tapi selagi ada jurang terpisah....."

x mau ingat ape dugaannya 
*reda dan pasrah ......mungkin tuhan sedang menguji kami*
 
hubungan jarak jauh antara aku dgn dia
mmg betul-betul menguji kesetiaan aku 
uuurrrrmmmm kadang-kadang aku hampir tewas 

 selalu je bila bergaduh
aku rasa nk minta putus
tapi alhamdulilah 
buah hati tersayang 
mampu tenang kan aku
ingat kan kembali janji kami berdua 
apapun dugaan kami kena hadapi dgn tabah 
thanks abang 
umi hargai kesungguhan abang 
^^__________^^

 
 SEMOGA ABANG ADALAH IMAM UMI SEHINGGA UMI MENUTUP MATA UNTUK KALI TERAKHIR .....


*Maaahap banyak2x entry malam nie berbaur jiwang*
leh ignore je ya kalo x mau baca
x mau korang muntah hijau


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...