Followers

26 September 2013

Bersamamu

yeeeeaaaaaaa

: : : (@@________@@): :

dah hari khamis

sok plak 
penghulu segala hari

esoknya
ahaksss
tiket bus mariii dulu
sabtu pagi nk gi mengadap
yang empunya hati
jiwa raga 

Incik Boss

*incik boss ada pesanan tuk anda nie...mcm biasa ya...jgn ambik leeeewaaatt...kalo x kang muncung sedepaa nanti*

waaahh semalam tgh wat daftar buku baru
layan radio 
dengar plak lagu lama nie
time sekolah dulu

 :
EZLYNN

LAGU 

:  :  :  BERSAMAMU :  :  :


Dan engkau masih menyintaiku..
Aku terharu sejuta rasa
Kerana usia mudaku membara....
Hingga pernah buat kau kecewa

Dan engkau masih memberi harapan...
aku terlalu nilai buatmu
Akan ku balas dengan setia...
cinta remaja yang bahagia

Belum tentu lagi cintaku terbeli..
Kasih sayang murni yang telah kau bagi
Fikir-fikir ini terbaik buatku
Aku sanggup bersamamu
Duniaku kini penuh bunga cinta
Warna-warni dalam kilauan asmara
Satu-satu jiwa terbaik buatku
Untuk hidup bersamamu

Dan engkau masih tulus menanti
Aku dipanah rasa bersalah
Telah kupadamkan sejarah semalam
Untuk aku tenang bersamamu

Dan engkau masih menyintaiku
Aku terlalu nilai buatmu
Telah kau padamkan sejarah semalam
Untuk aku tenang bersamamu

 

DAH GIAN PLAK LAYAN LAGU NIE

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...