Followers

16 October 2013

Entry Tentang Aku ==>Thanks Azira

 ahaha 
tuk sahabat tersayang merangkap adik
Azira Nasir
tak jemu akk baca entry ko nie
ko wat tuk akk kan
muuahahahaha
akk rindu lah nk pegang 
TAHI LALAT 
mu ..mek...hahahaha
kahkahkahkah ilham aku tue 


*mek..akk ada pic kita yang nie tau*

 OK MEK...
AKK NK COPY PASTE 
ENTRY KHAS TUK AKK 
TUE DALAM ENTRY AKAK PLAK
TAK JEMU BACA
PANDAI MU MENGARANG YA
HEHE   


" this entry is specially dedicated to my Umi Hani.. Hmmm.. belum apa-apa da rasa sedih.. :(
She means everything to me... Since she was transferred to my department, dia adalah contact lense aku, dia adalah headphone aku, dia adalah himpunan lawak jenaka aku, dia adalah radio buruk aku, dia adalah siaran Astro aku dan dia adalah segala-galanya bagi aku.. :'(

Masih aku ingat bilamana kami bersama-sama dimaki, dihamun, disergah dan pelbagai 'di' yang telah kami lalui... siapa yang memujuk aku?siapa yang menenangkan aku?siapa yang memberi aku kekuatan?siapa yang memberi aku sokongan?siapa yang menadah titisan air mata ni?siapa? dialah Umi Hani.. :((((((

Ya allah.. saat aku mendengar khabar gembira darinya, aku bersyukur.. tapi pada masa yang sama aku menjadi lemah.. kerana sebahagian semangat aku akan dibawa bersamanya untuk meninggalkan aku.. :'(

Aku menghitung hari.. tatkala aku pulang dari pejabat, sebelum aku dibuai mimpi lena.. jari ini akan mengira berapa hari lagi masa yang aku ada untuk bersamanya.. 8...7...6...5...4...3...2....1................... Umi Hani dah tak bersama aku lagi.. :(

Mata ini tak dapat menipu.. bila mana aku terluah rasa, aku menangis tanpa henti.. Esok Umi Hani dah last... Harap emosi ini dapat dikawal... :'(

Akak......andainya zra terluah kata menghiris rasa, ampunkan lah saya.. andai kata zra terminum dan termakan tak sengaja, halalkanlah segala.. Andai ada gurauan yang melampaui batas, harap dimaafkan juga.. Andai ada segala kesilapan walaupun sebesar kuman, matikanlah ia.. Jangan ada dendam, iri hati, hasad dengki serta benci menbenci antara kita walaupun sebesar zarah...

Di sini zra berdoa semoga semuanya terbaik untuk akak.. Mulakan kerjaya baru dengan azam dan semangat yang baru.. Seksok akak nak toleh sebelah, jangan terkejut kalau jiran akak bukannya zra lagi.. Seksok kalau akak dengar suara orang nyanyi2 sebelah akak, jangan terkejut kalau itu bukan suara zra lagi..:'(

Seksok kalau akak terbau losyen strawbery kat sebelah akak, jangan tekejut kalau bukan zra yang pakai losyen tu lagi.. sekarang akak lak pakai.. hehe.. Sahaja aku belikan kamu Losyen Strawberry tu adalah kerana aku ingin kamu selalu mengingati aku.. wah, macam niat nak mandi hadas lak.. Muahaha.. Dah mula himpunan lawak jenaka lak kat sini..

apa-apa pun jua, kamu sahabat aku.. kamu jugalah kakak aku.. n i appreciate every moments that we had together.. i love u n im gonna miss u.. <3 <3 <3  "



thanks sangat 
muahahahah 
(@@____@@)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...