Followers

24 October 2013

Peristiwa Ngeri Bilik 905

Salam                                                                                
*HOTEL MIDAH...tue kan nama aku tue*
semua ....wah dah 3 ari ko
aku x update belog comel nie

almaklum ler berkursus katakan 
mengalah pegawai BPTN 

3 ari kursus kat KL ...
Dengan bangganya bagitau warga blogger...wakaka
kursus pusat sumber kat hotel midah...
adoiiiiiiiiii ko penat nya rasa....
sampai cuti ari nie
dan x dan aku nie kan ...


ok---ok 
aku citer satu persatu ya

sampai KL dah kol 1.30 then check in..adoi bersesak dalam tue..nk berebut ambik kunci
semua dah kepenatan 
masing-masing bawak beg mengalahkan askar nk masuk hutan
adalah semuanya bwk 3 buah beg..
rs nya aku ngan mira 
paling dasat beg nya
nk nuntut ilmu katakan
x kan nk lenggang kangkung gi kursus
kang aku nk present apa depan guru besar
hahaha nahas kak gayah letakkan
muncul pistol atas pala aku
*maaf mama ...sy gurau aje...hahaha*


ini adalah sebuah kisah yang sangat tragis bagi kami berdua
okkk pas diberi taklimat petang isnin tue
aku n mira
berkobar-kobar ko ...gi 7e..beli stok maggi

satu maggi cup

satu maggi bungkus


nak jimat budget katakan

sanggup guna semula cup maggi tue

rendam ngan syampooo 



korang nampak syampooo ape tue
kahkahkahkahkah
aje giler sehari suntuk kami rendam kan 

tibalah saat yg ditunggu 
malam terakhir di hotel
sambil layan citer 
sambil kemas barang

kami berdua pun bukalah bungkusan maggi masing-masing
rendam semula dalam cup maggi
*gaji x pat bulan nie..jimat cermat auwww*

waahhhh dengan megahhhnya
masing-masing muka dengan lahapnya
nk melantak
wakakak kasau ko bahasa...
takpe kami kan orang melaka
ya x
murtad melaka kalo kami x kasar ok........ 

dimulakan santapan itu dengan tekak besar si mira selaku rumet 
tetiba dia kata

"BABY............MAGGI RASA SYAMPOO JE NIE"
lebih kurang gitulah katanya


aku x puas hati gakkk
aku nk tauu betul ke x
 aku pun duk bersila ...
layan rooney n drogba
wakakka
buka mulot luas-luas ko

slluuurruuuppp

tergamam dan terhenti dan terbau seketika

makkkk aihhhhhhhhhh
betul kata rumet
rasa syampoooo
hakkkkkkkkkpppuuuuiiiiiihhh 
x lalu nak telaaannnnnn oiiii
adoiiiiiiii
nie lah nk jimat nauuuuuu
ambik ko

rumet aku abis plak telan maggi dia
sudahnya pagi2x dia menjajau gi toilet
kahkahkah siap bertekak dengan aku 
berebut tandas.........

hahaha rumet
tak yah la anda pakai pam berak len kali
tue je ubat dia
wakakaka jangan marah

serikkkkk ke x
hahaha ok next time kursus
jangan wat keja giler nie lagi..
hahahaha

tragis ke x nie
hahahaha 
x berapa nau kot



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...