Followers

16 October 2013

(@___@) Thanks Incik Naim (@__@) & Mira Azhar

oooppssss 
nape nie nak berterima kasih dengan incik naim
hahahaha
ada apaaaa ???

ok-ok
bila korang klik
nama blog yang x pemes nie
blog aku ler
de header lain kan

HEADER BLOG 

aku nie hasil dr idea
incik 
MOHD NAIM


*ntah kenapa banyak-banyak pic time kat u dulu....aku paling suka tgk pic aku yg nie..kahkahkah tergamak serlahnya kegemukan..waahahaha...tudung tue kawan aku yg tlg sempurnakan..nk ambik gambau kelas katakan*

ahahaha
dah janji dengan incik boss
nak lunjer dia makan
tapi dia nk makan apa ya
kena tanya dia nanti 

oooppsss x lupa jugak 
Tenaga pengajar yang setia
mengajar dan mengedit kan blog aku pada awal kemunculan blog nie di arena tenet
hahahaha tak menahan ayat 

Mira Azhar
thanks sahabat
ajar aku berblog 
yehaaaaaaa
syokkkk dah update entry

nie hasil usaha gigih dia watkan header aku
*anje aku x leh guna header nie lagi...hahahahah*




*awal kemunculan..nk berblog*



*kehkehkeh...nie pun anje....incik boss kata gedik btl aku mcmnie..hahaha*


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...