Followers

3 October 2013

Terapi Diri

yeaaaaaaaaaa dah hari khamis
yahoooo sok jumaat
sabtu ahad
holidayyyyyy
offff
jangan nk keja

ahaksss

petang
wahh panas terik ari nie
boleh wat kena migrain 
amalkan minum air masak banyak banyak
walaupun kepenatan kuar masuk tandas
hehe

macam biasalah
dah jadi rutin plak
asal kol 2 je ...
aku mula ...memikirkan idea nk berbelog
ekekek
adoiiiiiiiiiiiiiii memang aku nie staf yang pemalas lah

ari nie nak berciter pasal losyen

korang mesti suka pakai losyen kan 
kan..kan
*aku ada tepek tak entry tntg losyen b4 nie...adeh dah lupa lah*
penipu ..pembohong kalo kata
tak penah pakai losyen
meh aku lumur mulot korang
hahahaha gurau je :)
nak-nak...korang yang keja dalam aircond
huisssshhhh kulit kering ok
aku dh lama x keja dalam aircond
duk sekolah nie paham jelah
mana de aircond
ahakssss
padan muka
rasa nk pakai tshirt n tracksuit je gi sekolah tau
panas
:(


aku nie de giler sikit
dapat gaji....
berlesup gi watson ...guardian ke
semata-mata nk beli losyen
hahahahha padahal tak penting mana pun
kat almari solek menimbun lagi
tamak tak leh nk kata..beli gak losyen lain walaupun tak tau nk wat ape sbnrnya

moh-moh...
tengok koleksi losyen aku
nk berlambak sangat
(*nanti de masa..aku edit balik entry nie...aku wat photoshoot ngan losyen-losyen tue semua...org lain photoshoot dgn pakwe../ suami ke/ family ke..aku ...hahaha..mmg sah sengal*)   

*hye nama saya ROSKEN....kahkahkah*










sy baru je menginap atas meja solek cik montel nie ..isnin lepas...






*sy nie dah lama ngan cik montel...dia nie gedik betul la..jap guna sy jap x...bila dia nk campak sy dalam tong sampah*

*sy ibarat anak emas cik montel....paling laris ...dia mmg guna sy lepas dia mandi*



*ahahah cik montel sayang nk guna saya ..baru sikit dia pakai....kawan cik montel..si AZIRA yang bg dia..time cik montel nak benti keja....*

*ooohhhhhhh makk kau ..seksinya..hahahah*





hahahaha 
tue yang aku ingat lah
de lagi
tp aku dh lupa jenama ape
hahahaha de yang aku dah post kan kat almari pakaian
kat umah mak aku
nk guna kat sana
tak yahlah aku bawak ke hulu hilir losyen nie
kahkahkahkah

memang pembaziran sedang menguasai minda aku
shhooohhhhhhhhh tolonggg lah :(

*korang semua jangan jadi macam aku ya....pakai sampai abis baru beli yang lain tau*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...