Followers

23 July 2013

...apabila kami bergaduh.......

dalam setiap perhubungan memang banyak dugaannya
termasuk jugak aku .
tipu kalo aku kata 

KAMI TAK PERNAH BERGADUH 

ntah kenapa kami semakin kerap bergaduh
kadang-kadang isu remeh pun boleh wat bertekak je 
kami cuba saling memahami antara satu sama lain
 penah juga bila aku dh rasa sakit yang amat
aku nak minta PUTUS!!!!!!!!!!!!
tapi mgkin tahap kesabaran incik boss aku nie tinggi 
dia x mau putuskan aku...
*aku pun tak nak putus-putus nie...penat dh la...*

betul la kata orang semakin lama kita mengenali seseorang semakin kita tak mengenali dirinya...
atau disebabkan faktor jarak jauh nie yang membuatkan kami sebegini...
aku akui hubungan kami sangat-sangat ringkas...
nak kata bergayut dgn phone stp malam jauh sekali...
kami berhubung apabila perlu sahaja..
nk raikan besday sama-sama..hahahahah jgn ko mimpi...UMI HANI...mmg tak pernah
atas sebab alasan jauh 
tp tak ape...aku tak masuk perut pun tntg perkara tue....

penah aku terlepas kata pada incik boss

"KALO PEREMPUAN LAIN kawan DENGAN AWAK...DAH LAMA AWAK KENA TINGGAL DENGAN DIORNG"

huhuhu agak kejam ayat aku nie
tapi tak apelah ....dr aku terus pendam lagi baik dia tahu kan 

sebenarnya bergaduh nie mmg sangat tidak menyenangkan dan akan menyakitkan hati anda 

jenis kami berdua nie....kalo kami bergaduh...paling lama 2 jam x layan msge
lebih dari tue..dah tak tentu arah diwatnya....hahahaha
selalu aku yang ngada-ngada...
dia called 2-3 kali baru aku jawab....haaaa rasakannnnnnn
sape suh cari pasal ngan aku
elok-elok mood aku ok...ceriaa..gitu ..dia plak wat hal 
mau den tak terbakar...

IF HUBUNGAN CINTA KORANG SELALU BERMASALAH MCM AKU NIE
KERAP BERGADUH...JANGAN LAH LAMA SANGAT MERAJUK...TAK ELOK...BERTOLAK ANSUR DAH LAH WALAUPUN KADANG-KADANG KITA TAK BERSALAH...REDA JE LAH


matiikkaaannn AIIRRR je   

selagi boleh diselamatkan ...selamatkanlah hubungan anda........



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...