Followers

22 July 2013

Status Facebook di Bulan Puasa

Berikut adalah beberapa contoh status facebook
bermacam jenis genre yang mendapat LIKE tertinggi pada tahun lepas.
Kajian ini telah diperakui oleh AJK tetap pihak fesbuk dan juga pihak berwajib.

JIKA KORANG NAK DAPATKAN LIKE TERTINGGI PADA BULAN PUASA INI SILALAH AMBIK CONTOH-CONTOH DI BAWAH .
TAK CAYA CER TRY ^_^





"jarum jam nie makin aku tengok makin lambat pulak dia berjalan, dah la tgk muka bos dh mcm ayam golek...balik lambat nanti abis pulak air tebu kat bazaar tue , pakcik tebu tunggu aku "


"eh makcik rabeah kat opis nie wat kejanya sikit, jual kuih raya plak yang lebih,dah la kuih semperit aku order thn lepas sampai skg x dpt lagi"


"sape-sape mau mercun pm aku k,seyes buyer only,tp jgn bgtau orang lain tau"


"nak berbuka kat mana lagi ari nie, semalam dalam kereta, hari tue tepi jalan,ohh KL bila masa kau tak jem"


"punya la penat aku beratur panjang semalam , sebab ingatkan dapat bubur lambuk free , rupanya diorng tgk magik,yang tukang magik nie time nie lah nk wat silap mata...tumbukk kang"


"alhamdulilah semalam moreh nasi minyak, tadi ayam percik,nasib baik gi terawih tadi"

 
"camat berbuka semua..........korang makan apew.....titew makan nasi jew....camat berbuka semua"


"cun pulak awek dkt masjid tadi, molek je mata aku tgk, minta2x sok dia dtg lagi , jodoh kat masjid nie harap-harap berkekalan"
 

"alaaaa...lupa sahur.....kompom kol 10 nanti aku gastrik....dah la lupa nak niat puasa semalam" 

 

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...