Followers

22 July 2013

Dah Jom Gi Keja

---Selamat Pagi----
erkkk salah dh petang
Korang kalo gi bekerja mesti 
makeup muka bagai nk rak kan...hohoho
terpulang pada diri masing-masingkan
kalo anda seorang MARKETER...
memang kena makeupppp setebal-tebal inci ..tutup segala cela muka..
cehwahh 
tapi kalo setakat duk dpn laptop.....mengadap sistem
tak jumpa dunia luar...
kalo jumpa hanya sekali sekala
adalah lebih elok makeup
SIMPLEEE je gi bekerja
kulit lebih sihat ...
heheh jangan marah auww..
saje je 
dah tk idea nk tepek sebenarnya


KALO AKU ....BILA NK GI KERJA
BARANG -BARANG YANG MESTI HADEEE ATAS MEJA SOLEK TUE ADALAH :

JENG-JENG 

*harga antara rm20-rm30*


 pas mandi harus kulit ini dibelai-belai dengan losyen kegemaran aku....
hoho..aku adalah pengumpul tegar losyen tak kira jenama ape..
asalkan aku minat dgn pembotolannya ....
maka terKAWIN lah losyen tue dengan aku
tapi sayang ..aku hanya pakai kejap je ..
pastue aku lego pada orang lain...
PALMER'S nie salah satu losyen kesukaan aku....
bauuu cokelaattt ...nyummm..nyum rasa nk gigit diri sendiri je..
hahahahaha aku harus memilikinya bila aku ke WATSON atau GUARDIAN 

kalo kat muka plakk
hahahha paling senang lerr
aku tepekkan BEDAK BABY JOHNSON  je ..
*nie cuma gambaran je...aku guna bedak yg kecik molek....prduk baru tue*

senang je aku
tak perlu penyegar,pelembap dan sunblock
sebab aku penah try guna semua tue
oiiiiiiiiiii jangan wat pasal
abis kulit muka aku
makin berminyak
maka tak kuasa mak nk cuba lagi nak ...buang masa ngan wit then je 

tang BIBIR plak ..
alaaa malu nk bgtau guna LIPSTICK ape
produk msia je
tak mcm korang guna lipstick mahal-mahal.
den x mampu walaupun mampu..
erkkk..hahaha...
den guna brand nie je...
*dherbs patutnya ambik aku jadi model dia tau.promote lagi gincu diorng nie..hahaha*  



wah muka n bibir dah disolek ...jangan lupa tang bulu mata
kena lentik kan sikit ...hahahaha ....saje nak wat mata nampak segar ...
*nie dulu 1st time guna tersepit kulit mata ....meraung aku.....adoi meleleh air mata perempuan..kesakitan"

DAH SIAPPP DAHHHH 
itu je keperluan yang aku perlukan untuk gi berkerja
SIMPLE je 
maklum ler aku nie tak gemar bersolek 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...