Followers

21 July 2013

(@___@) Virgin Coconut Oil ~~Catalyst~~


Saper penah ambik VCO catalyst 
angkat kening........gerenti korang tak leh angkat keningkan..
aku je boleh....maklumlah adik Ziana Zain ...ngeeee


*supplement yang murah n banyak kelebihannya*


aku penah amalkan VCO nie seingat aku pada tahun 2011 ...lebih kurang 8 bulan jugak aku ambik
alhamdulilah sesuai sangat dengan aku....kulit muka pun sampai orang penah tegur...nampak licin...tp itu dulu...kahkahkahkah....Vco nie sebenarnya banyak kebaikan tau...Aku tau pasal VCO nie pun dari kawan kerja aku....Thanks sahabat perkenalkan saya dgn VCO... .uurmm bagi aku lah sbnrnya...saiz badan kalo besar tak kisah...korang blh berhempas pulas tuk kecikkan..tapi kalo kulit muka korang rosak...uurrmmm walau mcmmane cantiknya badan korang tapii kalo kulit tak mulus...alamak..aii...heheh sendiri paham la ya....jgn ditepek bedak banyak-banyak kat muka..lagi tak molekkk sayang ...soriii ya bukan nak ngata sape2x just ingat diri sendiri ....Aku nie lebih mementingkan kulit dr badan....hahaha sebab tue saiz aku nie saiz model EROPAH ..wakakaka... 

 VCO nie murah ....
harga mesra pengguna  ...
setahu aku ...
1 botol ada 60 kapsul
*if ambik sehari 2 biji ...consume dalam masa 1 bulan je*
RM39.90 (harga semenanjung)  
RM43.90 (Sabah/Sarawak)...
then kalo korang beli secara dalam talian 
sudah semestinya kena harga postage jugak kan...alahh sikit je tue
demi kulit kena lah berkorban sikit tau 


Ok jom kita tgk kebaikannya :


menghilangkan parut jerawat & strecthmark
• kulit tidak mengalami sebarang masalah jerawat, berminyak & juga kering
• melembutkan kulit muka dan memberi perlindungan dr sinaran matahari
• Pengurangan kenaikan jerawat
• Mempercepat penggantian sel-sel mati dgn yg baru
• melambatkan proses penuaan
• mengatasi masalah kerosakan gigi
• melindungi tubuh drpd kanser payudara & kanser rahim
• mengurangkan risiko serangan sakit jantung dan darah tinggi
• melindungi diri dari serangan osteoporosis
• melegakan pernafasan (mencairkan kahak dan membersihkan laluan pernafasan dan kerongkong)
• membunuh kulat, bacteria dan virus atau sakit kulit pada kemaluan (keputihan)
• amat baik bagi mengatasi masalah monopos wanita
• melawaskan pembuangan air besar dan kecil
• memperbaiki pencernaan & penyerapan vitamin2
• meningkatkan tenaga dan daya tahan fizikal, mental
• PMS akan teratur
• Mengurangkan berat badan bg seseorang yg ada lebihan lemak sahaja
• Mengurangkan tidur berdengkur
• Batuk dan selsema cepat hilang
• Memperbaiki kandungan asid dalam rahim.
• Mengekalkan fungsi tiroid yang sihat.
• Bagus untuk kulit sensitif (gatal2) 
• Pengambilan Catalyst VCO bagi Wanita Hamil - VCO SANGAT BAGUS DIAMALKAN SEWAKTU SEDANG HAMIL, DALAM TEMPOH BERPANTANG DAN MENYUSUKAN ANAK!


Cara Pengambilan Catalyst VCO.. ia boleh digunakan dengan 2 cara:-

• Makan atau sapu di permukaan kulit (untuk masalah kulit muka)
• Boleh juga dicampur dengan foundation sebagai makeup base

Makan 1 biji 2 kali sehari (pagi dan malam) atau 2 biji sekaligus, selepas/sebelum makan.  Seelok-eloknya diambil bersama air suam atau air kosong.

Untuk sapuan di muka, lubangkan bahagian soft gel menggunakan jarum atau gunting dan sapukan pada permukaan kulit. Boleh dilakukan sebelum tidur malam selama 15 minit atau dibiarkan sehingga pagi.

*saya tak jual produk nie...saya cuma berkongsi kebaikan yang saya dapat dari menggunakan produk ini*
*tapi apa yang saya boleh kongsi dengan anda.....produk ini memang terbaik....pastikan anda minum air masak dengan kuantiti yang cukup ...lebih dari 3 liter pun tak ape*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...