Followers

24 July 2013

MURAH ANAK

erkkkkkk

MURAH ANAK ....
wahhh nak jual anak ke nie
hahaha 

malam nie gembira sikt coz berita 
telah wat pencerahan bahawa penjawat awam 
dpt RM500 tanpa kira gred ...

Alhamdulilah rezeki..
tp RM500 tue aku x guna..
simpan dlm akaun oiii
nak ehem2x nanti...mana aku nk cekau duitt
sebagai backup 

ok-ok...jangan merepek
Merujuk kepada tajuk diatas...ceh mcm wat karangan SPM plak
Sebenarnya malam nie aku nk citer tentang betapa murahnya rezeki family-family abdullah nie..salah satu pewaris nya adalah mak aku + ayah aku ...hahaha yang MENGELUARKAN produk seramai 13 orang termasuk anak yang meninggal dan gugur...so yang hidup hanya 9 orang

betul kata orang setiap anak ada rezekinya masing-masing :)

so jangan takut untuk beranak ramai
cisss mcm dh kawin je bunyinya..wakakaka giler la aku :(

*Abah (Mohd Zin) + Mak (Jumaah Abdullah)

Diorang berkawin pd thn 1985 ...so time tue umo abah aku dah cecah 28 thn...mak aku pula 18 tahun....(mudaanya mak aku berkawin....hahaha) ...Tepat pada tarikh keramatnie 19 OGOS 1986
Lahir la aku ..diberi nama UMI HANI BINTI MOHD ZIN...
*muda-muda mak aku dh dpt anak*
hahaha cayalah mak..SILA TURUNKAN ILMU ANDA...ngeeee

jom nengok baby gedik nie
 
haaaaaa tgkkkk pipi aku 
hadoiiiiiiiii melaayuuut-layuuuttt tembamnya
sampai skg kekal abadi ....
asett tue ...wakakaka 
awat muka aku mcm budak nakal je ...

alaaaahhh tak larat nak taip banyak-banyak la....
td aku dah bgtau kan adik beradik aku 9 orang
Jom tau nama-nama mereka ....
Ulaanggg semula nama aku la yerk :)
ngeee

ANAK-ANAK :
UMI HANI
SITI ZAKIAH
NUR AINI
MOHD SHUKRI
KHAIRUL ANUAR
AHMAD FUAD
MASITAH
MASTURA
MAIZURAH 


SEKIAN , ITU JE :)

6 PEREMPUAN 3 LELAKI :)
Syukur sgt walaupun adik beradik aku ramai.....kami tak pernah  putus makanan
rezeki sentiasa ada ....
memang abah aku mampu la...nk tanggung kami semua.... huhuhu 

sekarang nie....mak abah aku dah dpt tittle nek n atok coz ade si comel nie




"HAIIIIIIIIIIIIIII ......NAMA SAYA SITI ZARA BINTI MOHD ZULKARNAIN, SY NIE KECIKKK JE TP SUARA SY MAMPU WAT PECAH GENDANG TINGA ORANG JE LAH..."

anak buah yang pertama katakan ..sayang lebih la 

*insyaallah thn dpn dpt lg sorang anak buah
yeaaaaaaa eksaited erk maklong nie..hahaha *

JOM CUCI MATA TGK PIC RAYA FAMILY AKU YANG TAHUN LEPAS (2012)




*yg berjubah tue mak buyong..thn dpn meletup...yg tudung merah tue...ROZITA CHE WAN...wakaka*

*Nie adik aku wif husband dia...zakiah n zulkarnain...bru pas seminggu abis pantang tue*

*3 orang minah gedik...hahah nie adik-adik pmpn aku yg kecik....tudung oren :Masitah, tgh tue adik bongsu:Maizurah,yg bergaya dgn handbag plak namanya Mastura 

*abah n mak bersama menantu-menantu lelakinya*

alaaaaaaaa lagi 2 orang pic adik aku yg lelaki mana plak nie ....tk masuk...hahahaha 


*TAHUN NIE RAYA TAK BEST...YG DH BERKAWIN BALIK KG MERTUA MEREKA...UWAAAA TINGGAL AKU DGN ADIK-ADIK JE ....BANTING TULANG NOLONG MAK PTG BANTAI NANTI"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...